nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har oppgaver som skal skrives, men jeg orker ikke å begynne engang... Er så trøtt og sliten, kroppen fungerer ikke som jeg vil. Før jeg ble gravid var jeg flink til å trene og være aktiv, jobb, skole, barn og mann gikk kjempefint. Nå er jeg nær døden av å gå til og fra barnehagen. Tar oftest bilen, for jeg orker iallefall ikke å bære jenta mi hjem... :o/ Gi meg litt energi, vær så snill!!! Og ta bort hodepinen og alle de andre vondtene og plagene mine... Og gjerne skriv oppgavene mine også... Heldigvis sykmeldt fra jobben, så jeg har iallefall en mindre ting å tenke på og ha dårlig samvittighet for...
hit og dit Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Samme her. Er heilt død for tida. Er og gravid, studerer, har ei skjønn lita ei på 20 mnd og mannen bortreist på jobb. Noko så enkelt som oppvasken og middagslaging slår meg heilt ut. Hadde ikkje klart meg uten gode venner som handler for meg og vaskehjelpen på lørdager.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2009 jenta mi er 2,5, så hun greier heldigvis det meste selv ) Nå har hun sluttet med bleie også, så da slipper jeg å ta bæsjeblæier som gjør meg uvel... hehe. Men å gå den lange oppoverbakken hjem fra barnehagen i slaps/snø skjønner jeg at hun ikke orker... Veldig flink når det ikke er snø, da ) Middag, ja... er kun middag her når mannen er hjemme... blir ofte pølser eller andre enkle greier hvis han ikke er hjemme, evt at vi havner hos mamma...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå