Gå til innhold

Unicef reklame på TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi støtter dem, men kjenner jeg begynner å bli rimelig lei de reklamene. Det går jo i hver reklamepause. Det er sikkert forde de når meg i hjertet at jeg legger ekstra merke til dem. Men nå synes jeg det begynner å bli nok...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er så enig med deg. støtter de vi også men når det ikke er mulig å skru på tv'n uten å høre om medaste og alle de andre barna i afrika og hvor fælt de har det så syns jeg det går litt over grensa. syns de reklamene er rett å slett hjerte skjærende spess den med hu lille jenta som begynner å gråte. så er unødvendig og vise de hele tiden etter min mening.

Skrevet

Eg blir så sint av alle dei reklamane!

Har sjøl vert i afrika, og veit at unicef eller kven faen det no er, må ha betalt barna for å virke lei seg. Ein afrikaner sørger ikkje over livet, ja, de har kjensler som alle andre, men den livsgleden eg så i Matahareslummen (en slum med over 1 mill innbyggarar) ser ein ikkje i Noreg. Dei gjorde kun det beste utav det dei hadde, og dei satte seg aldri ned og sutra over livet (som enkelte nordmenn gjer).

Eg trur null på desse reklamane, og eg spekulerar i kor mykje av det som blir gitt som går til saken, når dei reklamerar så sterkt som det gjer. For reklamar utenom høgtider må ein betale fullpris for.

Eg trur ikkje på disse reklamane, dei har bevisst fått ein unge til å klage over livet sitt på tv, noko som afrikanarane aldri ville gjort!

Skrevet

jeg tenker litt at de må bruke himmla mye penger for å sende raklamene, penger som skulle gått til barna..........

Er jo ikke billig å reklamere på tv, og så mange ganger de går i løpet av en døgn må det bli svimmlende høye summer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...