Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 ja da var det min tur med disse skyggestrekene hehe.Tok en billigtest i sted for jeg klarte ikke holde meg...hehe der kom det en svak strek uten farge....ser den helt tydelig men den er grå/svart på en måte... tror ikke noe,men det er jo ekstra spennende i morgen=)Er nok redd jeg blir skuffa igjen...hva er deres erfaringer med billigetester sin test?
Musemor med tre søte små Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Hei. Sist jeg ble gravid brukte jeg disse strimlene fra billigtester. Jeg tok en test som var negativ, men 2-3 timer senere var den svak positiv/skygge strek, og jeg var gravid. Vent et par dager (om du klarer) og ta en ny test. Prøv og ikke gire deg for mye opp (ja, jeg vet det er umulig), da blir skuffelsen mindre dersom den blir negativ. Jeg hvisker Gratulerer!!!!
Lotta2010x2012 Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Hvis teststreken er svakere enn kontroll streken, på de billigstrimlene, så står det i bruksanvisninga at testen er negativ. Den må være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken..
Musemor med tre søte små Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Det med like sterke streker gjelder kun EL-tester. På G-tester er en strek et positivt utslag uansett hvor sterk den er.
Lotta2010x2012 Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Ah, beklager! Trodde det var det samme:D Så lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå