Gå til innhold

Tips?? eiendomsmegler i trondheim...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal selge leiligheten vår, men er helt grønn på området...! noen som har gjort seg gode erfaringer med noen spesielle firma? vil selvfølgelig gjøre et godt salg samtidig som jeg vil betale minst mulig til megler!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er svært godt fornøyde med aktiv eiendomsmegler (syd.) vi fikk solg leiligheten vår (en 2-roms på Nedre Flatåsen, så ikke akkurat så attraktivt) etter første visning, til prisantydning i oktober i fjor. ikke akkurat i oppgangstider for å si det sånn :) vi hadde nok flaks, men vi var veldig fornøyd med megleren vår hele veien. vi fikk til og med julekort fra ham! det koster jo en del, men jeg anbefaler absolutt full markedspakke. da kommer annonsen på nettet og i boligbilaget til Adressa. det hjalp nok oss med å få solgt. dessuten er Aktiv veldig gunstige, hvis du for eksempel vil trekke leiligheten fra markedet en stund (pga lite interesse eller annet.) da tror jeg de skulle ha 11 000, mens hos Garanti skulle de ha over 40 000...for å IKKE selge leilgheten liksom...vi betalte mellom 70-75 000 for alt hos megleren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...