Espoir Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 En kollega har fått tilsendt et tidsskrift. Han sto på postrommet og bladde i det, la det så tilbake i posthyllen sin og gikk. Jeg abonnerer også, og vil også få tidsskriftet, men ikke ennå. Jeg reiser på vinterferie i morgen, sp jeg får ikke sett det før om over 1 uke, minst. Det står kanskje noe om meg der, så jeg er litt nysgjerrig. I sta sto jeg alene der ute og lagde meg en kopp kaffe, og fikk da VELDIG lyst til å tidsskriftet ut av hyllen hans og kikke i det. Jeg kunne ikke spørre om lov, siden han hadde gått. Jge lot være, for jeg tenkte at det ar litt som å lese andres post, og det skal man jo ikke. Men hva mener dere? hadde det vært forkastelig av meg å ta en titt i bladet for så å legge det tilbake i hyllen hans?
AneB Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Forkastelig er vel ikke helt det jeg ville kalle det, men litt frekt er det jo så klart. skjønner ikke hvorfor du ikke bare kan gå å spørre han om lov, liksom...
~Roskva~ Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Hmm Jeg hadde nok sannsynligvis tatt en titt, jeg. Jeg regner med at folk ikke får personlig post som de gjemmer i posthylla si på jobb... Hos oss får vi også mye post/saker i posthyllene som er av interesse for de andre, så vi snoker i hverandre sine posthyller rett som det er.
Espoir Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2009 Fordi han liksom har gått hjem.
AneB Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Hvis han bare liksom har gått hjem ville jeg latt vær. Hvis han har gått hjem på ekte ville jeg titta i bladet
Tøysetipp Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Forkastelig er å overdrive, men upassende og privat, ja.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Jeg kunne ha gjort det på de arbeidsplassene jeg har hatt =P Hadde da kjent vedkommende såpass godt at det ikke hadde gjort noe =)
Pirkeanonym Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 Jeg hadde lest ja.. Hadde kanskje vært så frekk som å sende en mld til kollegaenmin å høre om jeg kunne fått låne det med meg på ferie, så kan h*n ta min avis når den blir lagt i hylla mi:-D
Mom2Two Skrevet 27. februar 2009 #9 Skrevet 27. februar 2009 Da hadde jeg, når du så at han sto med bladet, spurt: "Ååå, kan ikke jeg få ta en titt når du er ferdig, mitt er ikke kommet ennå, og jeg har ventet på det". Sorted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå