blebla Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 hvilken av de tre typene kjøpte dere? Jeg har ikke peiling på hva forskjellene betyr.
erteposen + 4 Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Jeg kjøpte noen runde og noen avlange. Aner ikke hva de har nå. Jeg måtte bruke avent sine engagnsinnlegg inne de første mnd fordi melken gikk alltid igjennom genseren:) Kombinerte brukten, og hadde et par til natt og ett til dag.
sweet dreaming Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Jeg kjøpte avlang. Fant ut at jeg ikke likte ullinlegg og har brukt de 2 ganger. endte med å bruke de fra natusan som man kjøper i dagligvare. Bruk og kast altså. det tar ikke lang tid før ullinlegg og gjenbruktsinnlegg stinker sur melk og det er kvalmt!!Syns det var greit å legge ull utenpå natusan sin når det var skikkelig kaldt , siden jeg ville unngå betennelse, men ellers syns jeg det var noe herk.
erteposen + 4 Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Natusan sine holdt ikke her, men avent gjorde. Jeg fikk vinterbarn og ammeinnlegg var gull verdt. Uten melk på Fikk et tips fra en som var plaget med brystbetennelse om pulsvarmere fordi senene som går oppover kan påvirke brystkjertelen. Ikke dumt for de som får barn om vinteren.
blebla Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2009 er det ikke helt normalt at man bruker begge deler? Både ullinlegg og engangs? Jeg hadde hvertfall tenkt å gjøre det sånn, Er fryyysepinne tilvanlig, og er nødt til å ha noe varmt men vil jo selvsagt bruke engangs i tillegg, så ikke ullet blir vått og sånn ja. kanskje jeg skal prøve de avlange da...
moder3 Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Jeg selger ullinnlegg fra Janus (100% merinoull). De er samme form som disse ovale innleggene jeg ser det er bilde av på nøstebarn. Selv bretter jeg dem slik at de ligger dobbelt og tar mer. I tillegg er de kjempemyke og gode til å tørke av den lille med rundt munnen om det blir litt søl (de er vaskbare på 40 grader..). Om noen er interessert er det bare å gi en lyd. De selges for kr 59,- pr par, inkl frakt og jeg har mange på lager. )
3xMamma :) Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Husker jo ikke hva de heter eller noe, men... Kjøpte runde først. Klødde noe vannvittig! Kjøpte derfor de som er ull på en side og silke på andre siden. De klødde også, de er nemlig sydd sammen med ull... Så jeg kan ikke anbefale noen av de Endte opp med de på dagligvaren.
Fjerdemann på vei Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har noen avlange, litt små noen. De likte jeg veldig godt, de var "strikket". Jeg hadde også noen som var vevd, men de synes jeg ikke var like gode, for de ble rett og slett for store. Men jeg har jo engangs innenfor da, er kun for varmen sin del jeg bruker ullinnlegg. Kunne aldri tenkte meg å bruke det innerst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå