Gå til innhold

Er heilt i 100 her naa!!!!!!:) noen som kan tyde??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min historie, tirsdag var jeg hos gynekolog og i ul for aa se om jeg var gravid utenfor livmoren. Noe jeg fryktet, men alt var bra ikke noen utenfor livmoren heldigvis!! men heller ikke gravid, men han saa paa ul at det ikke var lenge til jeg skulle faa mensen fordi slimhinna var veldig tykk!!

Ja jeg venter ikm om 2 dager, men naa for 5 min siden kjeda jeg meg og tok en gravi test og en egglosnings test bare forr morro (billigstrimmler fra billigtester.no) gravi testen var negativ, mens egglosnings testen blei positiv??? kontroll streken var ikke kraftig men tydelig og test streken var svak men rosa??

Er det tilfellet at egglosnings tester kan slaa ut paa graviditet?????

Og er det noen av dere her inne som har vaert gravid og som oxo har faatt positiv paa disse?? Jeg skal ihvertfall ikke ha egglosning naa hahahahahahah:) det er naa helt sikkert!!

Klem fra meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker de billigstrimmel el testene, og på dem står det at så lenge teststreken er svakere enn kontroll streken, så er testen negativ. Jeg får en lys rosa test strek selvom jeg ikke har el. Beklager å måtte skuffe deg, men jeg tror desverre ikke du er gravid...

Men du har jo fortsatt ikke fått mensen, så da er det jo alltid håp:)

Skrevet

Jeg har også fått to nesten like sterke streker på EL-test et par dager før IKM. Jeg var ikke gravid, og mensen kom dagen etter. - Så det er fort gjort å få falske forhåpninger ved å bruke EL-test som G-test...

Skrevet

Hadde heller stolt på en gravid test .Den er jo til det formålet og det er ikke en EL test.

Håper uansett at du er gravid!!

Lykke til

Skrevet

En gynekolog skal jo klare å se om du er gravid eller ikke, og hvis han sier at du ikke er det, så må man vel kanskje bare stole på det..? Uansett - det blir spennende å høre hva som skjer. :)

Skrevet

Tror desverre ikke du er gravid.For å få positiv el test på streken av test streken være sterkere enn kontroll streken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...