Gå til innhold

Når får ein planlagt ks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ein det på termindatoen eller to veker tidligare?

Vert det vurdert ansleis om ein fødte for tidlig med eldre søsken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På sykehuset her velger de ganske konsekvent å ta planlagte snitt 10 dager før termin. Jeg ville gjerne ha det litt tidligere siden jeg har født både 13 og 17 dager før termin før, men det tok de ikke hensyn til...

Fødselen startet av seg selv 15 dager før termin, så da ble det hastesnitt istedenfor planlagt snitt, de tok det bare den kvelden fødselen startet. Egentlig helt greit, så slapp jeg gå å grue meg til den planlagte dagen ;)

Skrevet

jeg fikk det 4 dager før termin jeg... ble bestemt et par uker før det igjen.

Skrevet

Her er det konsekvent 7 dager før termin

Skrevet

Takk for svar =)

Sidan det er litt varierende svar:

Kva sjukehus høyrer dåke til? Veit dåke kva dei gjer på haukeland eller i haugesund?

Skrevet

på bærum er det 7dager før termin, men jeg fikk/får det 12dager før termin siden jeg fødte 7dager før termin sist ( og fordi jeg var/er veldig usikker på hva jeg vil, så hvis jeg først velger keisersnitt, så ville jordmoren min at det skulle være litt før det igjen,så det er mindre sjangs for at det skal starte av seg selv.

Skrevet

Vi fikk satt opp keisersnitt ni dager før termin, men så valgte ungen å komme enda en uke tidligere (uten at det fantes noen indikasjoner på at det ville skje) så vi fikk planlagt snitt men ikke på planlagt dato.

Storesøsken var født på termin.

Skrevet

jeg fikk planlagt ks 12 dager før termin.....med førstemann ble det akutt ks etter 9 timer lang fødsel først :(

Skrevet

Takk for svar =)

Då veit eg nokelunde kva eg har å forholde meg til.

Skal til lege eller jordmor rundt påsketider og får høyre med dei om korleis eg går fram for å få keisersnitt. Eg har resten av oppfølginga i utlandet, men kjem sannsynligvis heim for å føde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...