Gå til innhold

kaller seg bestevenner - F*** IT


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd dette:

vi var/er en venninegjeng, som jeg har hele tiden sett på som mine bestevenner gjennom flere år. (ihvertfall noen, det har alltid vært drama).. Men, jeg var førstemann ut som fikk barn, og det var noen som ikke klarte å godta dette, fordi ejg ble så fort voksen og ikke kunne bli med ut på puben etc (som vi var under hele studietiden).Jeg mener, det er ikke lenge til jeg er 30- en dag så må man jo komme seg 'videre'. HUn ene har ikke sendt grattis melding en gang, har hørt fra de andre at hun er så redd for å få barn og bli voksen, sånn at det at jeg fikk barn, ble litt for nært. den andre fikk jeg melding av etter å ha sendt a' takkekort (fikk no stæsh før fødselen) og at vi måttemøtes.. Noe mer har jeg ikke hørt.. I dag, skal hele gjengen på hyttetur, det er greit at jeg har en jente på 3mnd. men det er hyggelig bare å bli spurt ihvertfall. selfølgelig er det jo noen av disse jeg har møtt flere ganger.. men synes at det er trist at de også bare 'stikker' uten å nevne noen ting. tenkt til å be venner til dåpen, og alle disse ble jo invitert før jeg fødte.. men det er jo hennes fest, og jeg vil jo FAEN ikke invitere sånne folk.. som ikke har ensa dattera mi en gang..

noen gode råd eller? merker at jeg blir så ill forbanna at jeg nesten spyr!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud, sønnen.. ammetåka i hundre og veeeeldig sinna=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...