Gå til innhold

Nei, nå drar jeg! God vinterferie!

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

1 pizza i frysen til vi kommer hjem, en til niste i bilen i morgen, en til en sulten svoger som jeg har en soft spot for, brød klart i frys. Bagger pakket ,bilen vasket, ski klare, DVD montert, DS ladet opp, Kryss fingrene for at 8 timer i bil med tre i baksetet blir hyggelig... Jeg gleder meg til vi sitter i bilen i morgen. Da skal de to eldste se på litt film, Knøttet skal sove og jeg og gubben skal drikke kaffe og prate sammen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en god tur da amandine!!! DEt går helt sikkert bra med 3 i baksetet.

Ønsker deg og dine en flott vinterferie.

Vinterferie her også, men den tilbringes hjemme. Skal på jobb onsdag, tror jeg har fått fri mandag og tirsdag, men har ikke fått noe endelig bekreftelse på det. "riste frustrert på hodet"

Jaja, jeg blir nå hjemme de to dagene uansett. Så får vi ta det som det kommer etterpå. Har flexitid, så planen er å arbeide det inn igjen etterpå.

Skrevet

God tur! Høres ut som du har tatt dine forholdsregler for en vellykket tur og har alt klappet og klart. Bare husk å ta noen luftepauser innimellom. Noen hver kan trenge å strekke beina på så lang kjøretur :-)

Her er det også vinterferie, men jeg jobber. Gubben tar fri mandag og tirsdag. det er nok mest for å få unna noe arbeid ute tenker jeg, med hjelp av store unger som trenger lommepenger.

Så ttror jeg vi får eldstefrøkna til å kjøre Storebror en tur til mormor og morfar uti uka. Han har lyst å være noen dager hos dem og være sammen med søskenbarn. Mellomstefrøken vil nok på skitur med kjæreste og venner,- og vips så er uka gått og alle har kost seg litt.

Gleder meg til å slippe å vekke unger før jeg drar på jobb,- det er jo nesten litt ferie det også....

Skrevet

Du høres utrolig velorganisert ut!

Her var ferien over for ei uke sida, men ikke mye tur på oss.

For meg hadde det nok vært et mareritt å kjøre så langt, lillemann hæler ikke bilkjøring....

Da måtte nok a mor dopes ned først!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...