Gjest Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Jeg er blitt mormor igjen.Alt vell med den lille raketten =) OH lykke =)))
Guttemamma75 Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Gratulerer så mye!!! Mormor du gitt - DET må være stort!!!
Gummelillan Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Hipp, hipp hurra for både den lille raketten og den tøffe mormora!!!!!! Koooooooos deg med både egne og datters barn ;-) Stooor klem fra
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Skal love at det var en rakett ja!!! Svusj sa det,og jeg satt der som mormor til 3 =))) Sånn helt plutselig!! Å som dere sikkert merka,jeg er i svimeland i dag... Det ble ei prinsesse ;o) Takk skal dere ha =) jeg skal kose meg så fort jeg får sett henne live. Men etter gubbens tårer å dømme,så var hun like fin som di to andre. Å bildet er bare nyyyyydelig =))
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Gratulerer så mye med enda et barnebarn :-)) Herlighet så heldig du er Klem
Superlis Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Endelig kan du få sove igjen:)) Gratulerer masse masse masse!! Barnebarn er rikdom i livet sier min far:) Stor klem til dere
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Tusen takk =)) Det gjorde godt å få en slik glede nå når dagen for det triste snart er der. Men savnet,det ligger her ja. barnebarn er en stor rikdom ja.Men utrolig rart å være mormor så ung.... ;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Grattis!!! He he he tenk at du er yngre enn meg og mormor til 3:-) Så kult, nå blir det snart mormor og de 8 ungene:-))
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Takk =))) Ja slik kan det gå ;o) når man starter tidlig...... Som jeg skreiv i går.Følelsen om di 8 ungene er her ja...hehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mars 2009 #12 Skrevet 8. mars 2009 Får jeg snart se et bilde av henne?? Du er heldig:-)) Og så spesielt at det var akkurat den dagen du fikk møte henne første gang. En gave fra oven...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå