Gå til innhold

Uglemamma!!!!

mammatilleander ogPatrick

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei uglemamma, åssen har det gått i dag???? tenker så på deg som skal på UL i dag..

håper det var bra..

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk... Har time om 30 min,så en tannpuss og så er det ut døren. Har ikke sminket meg engang,- er jo klar for dårlige nyheter som vanlig.

Men vi kan jo håpe...

Snakkes litt senere i dag... :)

Takk for tanker ,vennen .

Skrevet

Skal tenke på deg jeg og! Masse positive tanker din vei!

Lykke til!

Skrevet

Så spennende! Krysser fingrene for deg!

Jeg har mistet to ganger, så kjenner til følelsen! Man tør ikke helt å tro at det kan gå bra.

Jeg var på ultralyd på onsdag og så heldigvis en 16 mm stor leieboer med bankende hjerte :)

Mammatilleander: Hadde du termin i juli sist? Det hadde jeg og mener å huske deg derfra? Hadde vi termin på samme dag eller noe? Utrolig trist å høre at du også mistet!

Skrevet

hei håp om oktober..

ja stemmer det 1juli hadde jeg termin, men den lille mistet jeg i MA 1 desember.. det var helt forfærdelig, men jeg var kjempe heldig og ble gravid etter første mens.. men er veldig nervøs.. hva med deg håp om oktober??? har når mistet du og når har du termin???

Skrevet

nå venter jeg spent på gode nyheter her!!:)

Skrevet

venter spent på gode nyheter jeg og... er du der uglemamma???

Skrevet

Pip :)

Da var jeg hjemme igjen etter middag hos svigers....

Altså, jeg er akkurat så langt på vei som jeg trodde... Alt i fra 5+6 til 6+1 på vei... De andre gangene har jeg alltid hatt mindre foster enn jeg skulle hatt... Nå stemte det. Fosterhule, hode, plommesekk, alt sammen. Ooooooooog tilogmed jeg så hjertet slå. Han målte det tilogmed som vibrasjoner på en linje, fine faste regelmessige hjerteslag...

3mm stort nurk. Min mor sa så pent " Ååååh,jeg har et 3 mm stort barnebarn? Næææmmen..."

Vel, gode nyheter så langt... *Puster lettet ut*

Forrige gang jeg mistet ble det påvist bankende hjerte dagen før, men det var litt under tvil, så jeg tør ikke håpe helt enda. Men nærmere lyset er jeg :) *Gjør en stille liten dans inni meg*

Skrevet

Åh, så godt å høre:) nå ble jeg skikkelig glad! Dette skal gå veien denne gang. Har en god følelse!:)

Skrevet

så bra, denne gangen går det bra skal du se uglemamma:) gratulerer så mye.. detta går rett vei:) kjempe glad på dine veiene:) klem

Skrevet

Takk søte dere :)

Jeg håper jo litt mer nå da ;)

Og nu er det dags for Voss en hel helg i snøen,men med ake-forbud av legen ;) Jaja, gubben får ake med småen, så skal jeg heller drikke kakao. Ingen Baileys i solen :)

*Et bittelite Hurrah!* :)

Skrevet

Mammatilleander: Huff, så utrolig trist å høre! Er utrolig trist å miste!

Skrev feil måned, jeg. Jeg hadde termin 20.april, men mistet i SA i september. Hadde termin i juli da jeg mistet i desember 2007.

Da vet jeg ikke hvor jeg har sett deg, men sikkert inne på 1.trimester.

Uansett hyggelig av du er gravid igjen :) Nå har jeg termin 10.oktober er 8 uker og 3 dager i dag. Hva med deg?

Jeg er også utrolig nervøs. Livredd for å finne blod på papiret når jeg er på do.

Skrevet

Så flott å høre Uglemamma! Sender gode tanker!

Hvor mange ganger har du mistet?

Skrevet

Hei Uglemamma.

Så kjekt å høre at alt såg bra ut. Nå gleder jeg meg til min ul om 5 dager altså!

Men må spørre deg om hvorfor du fikk akeforbud?

Skrevet

det er så deilig å høre at hjertet banker. da lever fosteret NÅ, iallefall. og siden h*n har vokst riktig også, så har jeg en god følelse her!

får du ny ul snart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...