Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 (hehe....måtte bare skrive den overskrifta....for at dere skal se inn på innlegget(ja det er desverre sånn)......sorry,,,) å herremin altså....å jeg som trodde at dette her var et forum for gravide og de som har små barn.... har liksom ikke helt forstått dette her, men nå ser jeg det.... det er jo et nettsted for de bedrevitende og de som kan alt.....sånn derre "hvorfor gjør dere ikke sånn som jeg gjør og mener???? visst dere ikke kan det, fortjener ikke dere å ha barn" type innlegg. sorry, skal dra meg langt vekk herifra og finne et annet forum som er mer for meg som har en nyfødt baby....som jeg kan dele erfaringer, gleder og bekymringer på en positiv måte!! din baby, barn i magen osv, er desverre ikke det forumet det var meningen det skulle bli desverre...... ingen andre som ser det?!
<3Lykkelig<3 Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Ja dessverre er det sånn egentlig overalt på mange forum, håper du finner ett bra forum, da må du tipse meg! Jeg er medlem på Babyverden og det er likedan der, det er store megger som slenger med kjeften sin og skal virke så fordømt perfekt i alles øyne. Noe som ihvertfall IKKE er sant, de skal rakke ned på andre fordi de da føler seg så mye bedre selv. Dessverre å måtte skuffe deg, selvom mange er blitt mødre trenger ikke det bety at de ikke har blitt moden, du bare ser her og egentlig overalt ellers...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå