Belladonna med to gutter Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Her er kriteriene mine: Skal være lett å legge sammen, og ikke ta for stor plass i bilen! Skal ha sportsdel i tillegg til softbag (duo vogn? Lærer meg aldri det der!) Sportsdelen skal ha lange nok seler slik at gutten min kan spennes fast selv om jeg har lammeskinnspose der. Gjerne ha en kurv under med litt str på. Være stødig. Ha 3 hjul, eller 4 hjul med de to foran som kan lett svinges. Har dere noen tips?
digger Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 TFK oppfyller de fleste krava dine:-) Kurven er kanskje ikke blant de største, men dette er en helt utrolig god vogn!
Castho Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Skal sportsdelen være sånn at du kan ha vendt poden mot deg og fra deg eller spiller ikke det noen rolle? Tfk er bra men den blir litt stor sammenlagt, har ikke spesielt stor kurv under og er litt krunglete å komme til + at du kun kan ha han vendt fra deg i sportsdelen. Den er veldig fin ellers. Dette kan du se på med 4 hjul som ha 2 som svinger som kan vendes begge veier: Easy walker sin nye vogn. Maxi cosi mura Mutsy Som kan kun ha forovervendt: X-lander XA Vogner som har 3 hjul som kan vendes begge veier: Teutonia spirit s3 Herqules raptor spinn Som kun kan vendes fra deg: Mountain buggy (før One three hill eller oth) TFK (trend for kids) Easy walker sky Personlig ville jeg valgt teutonia spirit hvis han skal kunne se mot og fra deg. Easywalker eller OTH om det ikke er så farlig. Alle disse vogner er duo vogner men noen kan brukes med softbag. Duo er vogn hvor du har en bag også bytter du til sportsdelen når barnet er for stort til bagen.
Belladonna med to gutter Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2009 Oi, tusen takk for svar! Flere ønskes
Belladonna med to gutter Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2009 Jeg synes Teutonia sine vogner blir for store når man legger de sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå