lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har jobbhelg, jobber kveld i dag, kveld i morgen og dag på søndag. I morgen formiddag tar vi oss kanskje en skitur om det er fint vær, hvis ikke tar vi oss nok en bytur med kafe' besøk. Håper mest på fint vær og skitur, er dyrt å gå alle sammen på kafe'. Søndags ettermiddag blir det sikkert mest avslapning etter jobbhelga, kanskje vi innviterer ei venninne av lillemor på besøk, om vi ikke er så heldig å blir innvitert på middag til mamma eller noe.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Idag er lillebror i bhg, storesøster er hjemme. Vi har akkurat hatt et møte med en rådgiver. Nå skal vi gjøre oss klare og om et par timer drar vi til svigers med barna. Så skal sambo og jeg på fest =)
blond Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 I morgen er det barnebursdag så jeg må få mer orden på huset i dag. Har ikke andre planer i morgen enn bursdagen. På søndagen skjer det nok ingenting annet enn ski- og aketur og lunsj i snøen. Det er så fint vær for tiden og da trenger man ikke mer.
blond Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Fest, hva er det? Er så lenge siden jeg har vært på fest at jeg knapt husker det. Heldige dere!
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 igrunnen ingen planer her. Skal ta det mest mulig med ro,og satse på at formen er god til uka, for nå har vi ligget syke hele denne uka... Så må samle nye krefter
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Storebror og knerten vi skal det samme i helgen. Jeg er akkurat hjemme fra senvakt, så er det senvakt på lørdag og tidligvakt søndag.. Så topper jeg det hele med senvakt igjen på mandag..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Vi pusser opp her så går i det nå og i mange måneder framover! Helgen kommer også til å gå med til det. Men i morgen tidlig skal jeg til frisøren kl ni. Farge håret og klippe det. Det skal bli herlig:)Gleder meg veldig til det:) Søndag skal jeg på trening hele formiddagen. Så skal vi til svigers til middag på søndag ettermiddag.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2009 Fru HottenTott; Her topper det seg med dagvakt mandag, så har jeg sagt ja til å jobbe på butikken tirsdag, har dag onsdag og kveld torsdag før jeg enderlig kan ta helg. Håper du får en fin jobbhelg du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå