Gå til innhold

Hva gjør dere i dag da?

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi vært ute i det nydelige været, har skiløpa rett utenfor døra, vi har hatt med lillemors ski og rattkjelken, så var vi oppi bakkene og koset oss. Har vært ute i 1,5 time.

Nå slapper vi litt av.

Snart skal vi spille litt spill eller tegne litt tenker jeg.

Når eldstemann kommer fra skolen skal han konfronteres med "pengebruken" sin(se eget innleg) og jeg må få han til å gjøre lekser.

Så er det å starte på middagen som jeg tar med meg og drar på jobb kl 15.00. Tenker vi skal gå oss en lang tur på jobb i ettermiddag, så kanskje gå på resturant og spise.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spise på restaurant med jobben hørtes ikke dumt ut!

Min plan er å skrive handleliste, veldig spennende, og gjøre husarbeid slik at det blir mer orden på ting her, super spennende! I kveld skal vi blåse opp ballonger så blir det fin overraskelse for minstemann når han står opp i morgen.

Skrevet

Pleier mine fortsatt syke barn, men nå er de heldigvis blitt mye bedre. Så kanskje vi kan komme oss en tur ut i løpet av helga....

Skrevet

Er beboerne som ofte går ut å spiser på fredager, er ikke alltid vi som er på jobb spiser noe.

Er jo ikke sikkert de vil i dag heller, men mest sannsynlig vil de det. Joda, er koselig å gjøre slikt når jeg er på jobb;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...