Maba85 Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Jeg fant ut jeg var gravid onsdag for litt over en uke siden. Hadde da gått 2 uker over mens. I og med jeg ikke hadde noen symptomer OG at jeg har tatt mini-pillen prikkfritt hele mnd. kom dette som et sjokk på meg. Men man omstiller seg fort, og nå gleder jeg meg veldig! Problemet mitt er at jeg ikke har noen symptomer, var litt øm i puppene, men de er normale igjen. Har vært hos legen og tatt hcg prøve (mandag) den var på 1600.. Idag er jeg vel 7+1. Så ettersom jeg har forstått er det normalt. Men jeg blir så usikker, har vært gravid før og da var symptomene langt flere.... Jaja! et lite sukk fra meg bare. Ps. er skikkelig forskjøla itilegg,så det gjør ikke tingene noe bedre!
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Hei du! Vi er jo i samme situasjon her.. Fant ut om torsdagen forrige uke at jeg var gravid, to uker etter at jeg forventet å få mensen og gikk på p-pillene. Jeg har heller ingen symptomer. Bare at puppene mine er litt ømme når jeg trykker på dem og at jeg blir fort sliten. Tror vi skal takke oss med det. Mamma var også sånn med meg og lillesøster, kun sliten ellers ingen symptomer. Så vi er noen av de få som slipper å gå så kvalme de første 3 mnd Hvor i landet bor du?? Når har du termin?? 16. oktober her..
nutri Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Jeg hadde absolutt ingen symptomer i midt første svangerskap inntil magen begynte å synes etter 4-5 mnd. Eneste var at legghårene nærmest sluttet å vokse. Slapp å barbere meg, fint. :-) Husker jeg følte meg litt snytt for gravidfølelsen, men etterhvert tenkte jeg at jeg bare var superheldig som slapp unna kvalme, sure oppstøt og andre typiske plager. Fikk forøvrig gutt. Går nå med min nr 2, er i uke 6 og har såvidt kjent litt lignende mensmurring et par dager. Sluppet unna kvalme og ømme pupper så langt. Glad for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå