*1+1=2 små* Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Ja, jeg er super glad for å være gravid men jeg er redd for at jeg blir sykemeldt igjen pga bekkenet. Jeg har en jobb med løfting, bæring, ståing osv. så det er det som førte til sterke smerter ved forrige svangerskap. Jeg bare er så redd for reaksjonen til sjefen når eventuelt blir sykemeldt igjen, har jo akkuratt jobbet i litt over et halvt år og har vært mye syk pga minsten(barnehagebarn). Kan de gi meg sparken? jeg vet de ikke får lov å si noe på at jeg er gravid, men ofte gjør de det jo alikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå