Gå til innhold

Redd for reaksjon på jobb..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er super glad for å være gravid men jeg er redd for at jeg blir sykemeldt igjen pga bekkenet. Jeg har en jobb med løfting, bæring, ståing osv. så det er det som førte til sterke smerter ved forrige svangerskap.

 

Jeg bare er så redd for reaksjonen til sjefen når eventuelt blir sykemeldt igjen, har jo akkuratt jobbet i litt over et halvt år og har vært mye syk pga minsten(barnehagebarn).

 

Kan de gi meg sparken?

jeg vet de ikke får lov å si noe på at jeg er gravid, men ofte gjør de det jo alikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...