Gå til innhold

Foster som plutseli forsvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre at hvis man har hadd fall på magen så kan fostre bare forsvinne sånn plutseli.. Burde man ikke blø dersom man mister et?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan det være MA-missed abortion du mener, at fosteret dør i magen men ikke støtes ut med vanlig blødning, men kan være dødt i livmoren uten moren vet det?

Skrevet

Om man mister så begynner man å blø ja.. Fosteret må jo gjøre av seg et sted. Det blir ikke bare borte. Om du er i tvil kan du kontakte legen din for å få en ultralyd så du kan se liv i magen, så kan du jo slippe å tenke på dette noe mer :) Lykke til!

Skrevet

Det du sikter til er sikkert BO, Blighted Ovum...Men jeg har hatt det,og det hadde ingenting med noe fall å gjøre...

Ma vil ikke nødvendigvis si blødning...SA er blødning og fosteret støtes ut. MA er gjerne at føsteret er dødt,men kroppen har ikke helt fått det med seg ennå. Du kan selvsagt blø litt eller mye eller ikke før etter noen uker etter det døde...

BO starter som en graviditet,men fosteret dør veldig tidlig. Kroppen får det ikke med seg, og embryoet løser seg opp og blir faktisk borte. Jeg ble oppdaget i uke 8. Kroppen min var gravid som vanlig, alt var på plass i livmoren og vokste riktig,- bortsett fra at det ikke var noe foster( embryo da )...Jeg hadde ikke blødd på forhånd... Jeg måtte samme dag på KK og få piller med hjem og sette i gang utrensing...Veldig trist å bli lurt slik av egen kropp...

Skrevet

jeg oppdaget BO i uke 11.følte meg også skikkelig lurt på et vis.

Skrevet

Har spørsmål til dette: Kan kvalmen og alle andre "vanlige" symtomer fortsette? Jeg er førstegangsfødene og er 10 + 2.

Skrevet

jeg hadde fortsatt alle symptomene.og hadde fått en liten kul på magen t.o.m.hadde ingen som helst misstanke om at alt ikke var som det skulle.derfor ble det et skikkelig slag i annsiktet!ble så overraska.og ikke visste jeg at det gikk ann å være gravid uten et foster heller.

Skrevet

Samme her. Kroppen fortsetter å produsere hormoner og alt,den... Sniken... Så plutselig er man ikke gravid likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...