meandmylittle Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Jeg er i min 22 uke og har en morkake som ligger foran,så vet jo at dette gjør at man kjenner spark fra fosteret senere. Men nå begynner jeg å bli utolmodig altså.. Stakkar samboeren min vil så gjerne kjenne,men hver gang jeg kjenner spark inni magen,legger jeg hånda hans på magen min og da enten slutter han å sparke ellers så merker han ikke noe på magen.. Hvor lang tid skal det ta før man kjenner noe utenpå da? Lurer også litt på om jeg bærer barnet med "ryggen" hvis dere skjønner? Kan dette ha noen sammenheng med sparkene? Merker jo selv at sparkene han lille krabaten inni her lager,ikke er av den mest kraftige sorten,så når begynner de å sparke litt kraftig da egentlig..?
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Jeg er 24 uker nå og har kjent spark utapå magen siden uke 20 ellernoe tror jeg.. så det kommer vel til deg snart
vanessa89 Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Så vidt jeg har hørt så er det forskjell fra person til person. Jeg er i min 24 uke og har kjent liv siden uke 19. Og utvendige spark omtrent like tidlig. Jeg har også morkaken foran, men har ikke hindret de utvendige sparkene da. Men jeg har en gutt med lange bein:P kanskje det er derfor han sparker litt hardere og jeg kjenner det bedre;) men det kommer. sikkert snart.
lykkeligV Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Hei. Jeg er i uke 24+5 nå, og jeg har også morkaken foran. Nå, denne uken her, kan jeg kjenne spark utenpå =)Kan også se magen bevege seg der det sparkes =) Men hver gang samboer skal kjenne, slutter sparkingen. Veit hvordan det er å vente på sparkene, var utolmodig selv, men plutselig var de der=)Gled deg, de kommer snart=)
Springbaby2012 Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Åhhh jeg skjønner akkurat hvordan du har det!! Jeg er også i uke 22, og har morkaken foran.. Jeg kjenner ikke så kraftig innvendig heller, men utpå har jeg ikke kjent noe ennå nei.. Selv hvor hardt jeg prøver å presse hånden inn.. Jeg vil også kjenne snart!! Også vil jeg at samboeren min skal få kjenne litt.. Han har hørt hjertelyden da, så han er v eldig gla for det!! Føler liksom det er godt for han å kunne ta del i det, så nå hadde det vært kos å kjenne noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå