Gå til innhold

"mageligger"


-smiley86-

Anbefalte innlegg

Hei alle gravide piker!

Jeg er nå i 11 uke, og fikk plutselig en tanke i natt. Skader jeg fosteret hvis jeg ligger på magen? Jeg er en skikkelig mageligger, og er nok den eneste stillingen jeg sover i gjennom hele natten.

 

Er dette farlig??? Har forsøkt å finne noe info om det, men finner ikke noe konkret. :)

 

Sliter også med å finne andre stillinger. Da bruker jeg i alle fall mye lengre tid på å sovne.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei! Babisen er jo enda pitteliten og ligger godt beskyttet! :o) (

Jeg lå på magen nesten hele forrige svangerskap, selv da jeg var på topp diger klarte jeg i løpet av natten å snu meg på siden og litt på magen.. Gutten hadde hadde vanlig fasong v/fødsel!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er selv i uke 11,men klarer ikke å sove på magen mer,fordi jeg får så sinnsyke smerter å blir kvalm...irriterer meg voldsomt for jeg får nesten ikke sove i andre stillinger på natten......:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sove hvis jeg ikke ligger på magen, så jeg gruer meg litt til magen blir så stor at det blir vanskelig..... Men såvidt jeg har hørt tidligere, så ligger babyen så godt "polstra" inni magen at du kan ligge akkurat sånn som du vil! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12 uker på vei og jeg sover dårlig uansett hvordan jeg snur og vrir meg for tiden... Jeg liker og å sove på magen men da føler jeg at jeg liksom ligger på noe inni magen... Er utolig trøtt, både fordi jeg er gravid men og fordi jeg sover elendig om natten....våkner hver annen time, enten for å tisse eller for ingeting..utroooolig irriternede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har bestandig sovet på magen, men nå klarer jeg det ikke. Puppene er jo så ømme og jeg er kvalm nesten hele natten. sliter med å sove her også, pluss dobesøk i løpet av natten.

 

skal være glad når jeg kan sove på magen igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...