Gå til innhold

BIM treff i Rogaland


babygirl_

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg så at det er en del damer fra Stavanger her, og tenkte bare å informere om at det skal være BIM treff i Sandnes tirsdag 17. mars kl. 19:00 på restauranten Gamlaværket. jeg vet at dere kanskje ike synes det er kjempe spennende å reise til Sandnes på treff (:)), men siden vi er en del som venter barn samme måned hadde det kanskje vært hyggelig å treffes likevel? Jeg komemr i alle fall mer enn gjerne til Stavanger for å trille etter at den lille er født:-)

 

Vi venter forresten vårt første barn, en liten jente, 17. august.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke måneder er det som kommer på dette treffet? Jeg bor nærmere sandnes enn stavanger, så hadde i grunnen passet fint for meg. Men har eksamen den 18... så tviler litt på at jeg blir å prioritere bim treff denne gangen..

Har aldri vært på bimtreff før, så håper det klaffer neste gang :) Jeg har termin 30 august! Første barn for oss også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror i grunnen det er åpent for alle. Virker ikke som om det er like mange aktive gravide fra Sandnes på BIM som i Stavanger:-)

 

Fothåpentligvis kan du være med neste gang da. Ser at det er BIM treff for august/septeber mammaer i Stavanger 30. mars, så da treffes vi kanskje der:-)

 

Lykke til på eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...