Gå til innhold

Hei mamman til Emma*2sa*1ma+spire


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes du får skikkelig dårlig behandling på sykehuset. MEN

Er det ikke fritt sykehusvalg i Norge da??? Bestill time på et annet sykehus. Du bor i østfold ikke sant? Da er det jo kort vei til oslo, eller Sykehuset i Vestfold, Tønsberg. Der er de kjempeflinke og veldig koselige.

Hadde en dødfødsel der i november, og har fått kjempe oppfølging etterpå. Har nå flyttet til vesterålen, men får komme dit på kontroll hvis vi er på ferie i Tønsberg..

Jeg hører egentlig til Stokmarknes sykehus nå, men pga dødfødselen ønsker jeg oppfølging i Tromsø, samt at jeg også får kontroller på Riksen.

 

Ring et annet sykehus og få deg en time til ultralyd. Er du bekymret skal du bli tatt på alvor og få komme inn med en gang.

 

Lykke til, og håper du får time:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...