Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Syntes du får skikkelig dårlig behandling på sykehuset. MEN Er det ikke fritt sykehusvalg i Norge da??? Bestill time på et annet sykehus. Du bor i østfold ikke sant? Da er det jo kort vei til oslo, eller Sykehuset i Vestfold, Tønsberg. Der er de kjempeflinke og veldig koselige. Hadde en dødfødsel der i november, og har fått kjempe oppfølging etterpå. Har nå flyttet til vesterålen, men får komme dit på kontroll hvis vi er på ferie i Tønsberg.. Jeg hører egentlig til Stokmarknes sykehus nå, men pga dødfødselen ønsker jeg oppfølging i Tromsø, samt at jeg også får kontroller på Riksen. Ring et annet sykehus og få deg en time til ultralyd. Er du bekymret skal du bli tatt på alvor og få komme inn med en gang. Lykke til, og håper du får time:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå