Gå til innhold

Jeg har så vondt!


♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brystvortene mine er skikkelig vonde nå. De stikker og er skikkelig vonde. Ingenting kan være i nærheten av dem, ikke en gang luft. Det kjennes ut som om noen klyper dem sammen med neglene sine eller noe. *Grøss* Er det flere som sliter med dette også? Aner ikke hva jeg skal gjøre med det, finnes det noen kremer f.eks? Det er vår første, så brystvortene mine er jo bare noen små knopper, men de skal vel sikkert bli store?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...