Norwegian by injection Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Hei! Lenge siden! Hvordan går det med deg?
partyoffive Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2009 Bra og du? Hva gjor du på denne solskinnsdagen? har vært ute på lang trille tur m/V både i dag og i går. DETTE været liker jeg!!! V fikk res. fra exray i g9r. Good & bad. Lungebetennelsen og den kollapsede lungen er helbredet, men han har fått diagnosen 'childrens asthma'. Ingen av oss er esmatikere...rart!?! Men, Dr. sier han kan vokse det av seg. Still sucks...for him and us. But, oh well - could be worse right!?! What's new w/you?
Norwegian by injection Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Uff så kjedelig...children's asthma?! Aldri hørt om det....tror du det er pga kulda? Har du spurt jentene her inne om det, om det er noen andre som har det? Du har jammen fått din "fair-share" nå synes jeg! Hvordan går det med ørene til S eller var det I? Ja, det er utrolig deilig ute....påske vær! Jeg har vært på trening og lekte litt ute med M idag....blir så glad av å se sola! Hawaii er bestillt og betalt! No backing out now....wæh!!!
partyoffive Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2009 Så spennende m/Hawaii. Du kommer til og like det. Det er jo et skikkleig tropisk USA egentlig. Enda mer tropisk enn Florida også en oy, men ellers vil du fole deg litt 'hjemme'. Gled deg! Da er det bare og starte m/og trene på og lope opp bratte fjelltopper. Nok av det her i Norge! he-he. Ja, S skal tilbake igjen om 2 mnd. for sjekk hoe ore, nese, hals. Er det der fremdeles må vi nok legge in dren...Da har hun gått med det 6+ mnd. Krysser fingrene for at det vil være borte. Vi kikker etter flight til FL neste påske, wohooo!!! Må begynne og jobbe så jeg kan spare opp til shoppingen min, he-he. Hva flyr dere fra Norge somregel? hvor finner dere gode dealer? Vi reiste somregel Iceland air fra FL. De var best på $ og hadde kortest reiserute.
partyoffive Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2009 Mulig ch.astm. har m/kulde og gjore. Det er så mange 'besserwissere' her inne som tror de er doktorer, jeg er redd for og sporrehe-he. Vi forholder oss til legen. han vil folges opp jevnlig m/dette. Forhåpentligvis vil han vokse det av seg...!?!
Norwegian by injection Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 Ja, Iceland er den korteste reise rute og ofte veldig billig...men dårlig fly og service synes jeg da! Lufthansa og British Airways flyr jeg mest...da får jentene egen TV m/spill....liker å ha en stopp i London for å kjøpe sjokolade...pathetic, I know!! LOL! Sjekk disse:restplass.no, finn.no, ba.com Synes du ungene dine er mere "syk" siden dere kom til Norge? Synes det er så mye sykdom her på vinterhalvåret at det er nesten skremmende! Ja, Hawaii blir knall, vi har booket et flott hotell rett på stranda...og det er en "mall of millenia" med Cheesecake rett i nærheten.... Hurra! I don't care about margarita's, just give me a Cheesecake salad!!! Mmmmm! LOL!
partyoffive Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 27. februar 2009 Godt poeng m/TV/spill til jentene. Det utgjor en forskjell. Hvilken skjokolade shopper du i London da? Cadburry? Du snakker med en 'chocoholic' her, he-he. Ikke pathetic i mine oyne. Jeg vil gå lange veier for en god sjokolade. Ang. sykdom. Tja...egentlig ikke. I Florida har du store deler av året den stadige klima forandringen som gjor barn lett syke. Hot, humid, rain, coldfront, then hot, humid, rain....Hele dagen går man fra inside AC til hot and humid outside. Dette forsaker mye viruser til og florere blant barn. Bhg'er har mye viruser. Spes. omganssyke. barn i Fl har også mye oftere ting som krupp og asthma (ironic i know since V has it now..) enn her i Norge. Krupp og falkskt krupp ser man ofte pga. fuktigheten og kald/varm luft sikft hele tiden. Det er pga. dette også mye problemer m/mugg i hus og bygninger. Selv nye hus. Mye sykdom pga. dette også. Tror V er mere syk enn I og S var samme alder, kun fordi han har 2 eldre sosken som er i bhg. Enkelt og greit. I og S var ikkei bhg i FL, så vi unngikk mye. I var 2x formiddager i uken da, men...you know hwat I mean. Men m/F i rest. bransjen - pga. faktorer nevnt over dro han med seg mye 'dritt' og viruser hjem så ble vi syke allikevel. So - 'same shit different country' ha-ha. Mall of Millenia is the bomb! Det var mitt 'hang out' i Florida. Var der flere ganger i uken. Den i Orlando. Aaaahhh....savner det. Tusle rundt med venniner + barn og spise litt, leke litt, shopppe litt, ta en starbucks...hmmm. Kjenner jeg ble misunnelig der. Og cheescake fatory..ALT de har på menyen er 'Yummi'! Du må jo ha noen margaritas også da, etter at du har lopt vel og merke, he-he.
partyoffive Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 27. februar 2009 Hey - 2 ting jeg har tenkt at 'hmm, dette skal jeg sporre B om'. 1) Jeg innbiller meg at du har en god interior san. Vet ikke hvorfor siden jeg aldri har vært hjemme hos deg, he-he. Men, til jentene har vi hvitmalte mobler på rommene mbaby pink, hot pink, lime, turqouise, light blue and white details. Til en et gutterom (V) - ville du valgt hvitmalte mobler m/gutte fargeri detaljer eller brune/eik mobler??? 2) Nysgjerring: Har/hadde du 'problemer' m/at C alltid skulle ha på seg, gjore osv. hva V hadde??? Er så vanvittig slitsomt. De er jo ikke tvillinger, så jeg synes det er så kjipt m/alt likst lisom. Kjoper bevisst litt forskjellig. Noe likt blir dte jo. Er jo sott noen ganger. men hun vil ALLTID ha på hva I har på. Grrrr...I dag tok jeg på I piratbukser og kne stromper og en liten bolero utenpå genseren. Etter en halvtime krnagling, måtte jeg gi inn og improvisere det samme for henne. Ellers hadde vi aldri kommet ut doren....Er så lei dette!!!
partyoffive Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 27. februar 2009 ooops - jeg er så glad for at du er vant til skrivefeilene mine, he-he. Gikk litt fort her. V liker IKKE at jeg er på PC. Han henger på leggen min som en puddel i lopetid!
Norwegian by injection Skrevet 27. februar 2009 #14 Skrevet 27. februar 2009 Hey! Jeg må mate M nå, jeg svarer deg ikveld! Ok? Klem
Norwegian by injection Skrevet 27. februar 2009 #15 Skrevet 27. februar 2009 Hei igjen.... He he, mye man antar om hverandre, he he! Men jeg elsker interiør, jeg liker "amerikansk/Florida" style mest....er absolutt ikke into ren skandinavisk stil....jeg liker å mix and match da! Litt dyrt og litt Ikea f.eks.....M har hvite vegger og brune/eik møbler...synes hvit blit fort veldig jentete. Høres ut som jentene dine har et super koselig rom! Jenter altså!! LOL! Nei, jeg har aldri hatt det problemet med jentene mine. C har alltid hatt "a style of her own", not kidding! C er på badet hver morgen og tar på lipgloss og mascara, hun er 8år jo! Hun er en ekte mote diva....mens V bryr seg nesten ikke i det heletatt om klær....hun er veldig sporty! Siden C var 3år så har jeg ikke valgt klær til henne...fikk rett og slett ikke lov, og jeg orker ikke å krangle! Så lenge at ikke hun fryser er jeg fornøyd!! Rart dette, håper gutt er lettere in this area!
Norwegian by injection Skrevet 27. februar 2009 #16 Skrevet 27. februar 2009 Yesss! Cabury's chocolate Flakes....mmmmmm! Verdt en flytur for å smake, he he! Ja, stemmer det! Man blir fort forskjølet i FL pga AC...glemte dette! Ja, as you say...same shit different country, he he! Jeg synes også M er svakere/sykere enn V og C...sikkert pga de er på skolen. Oh yes, det blir margarita's og Champagne etter løpet det skal jeg jammen love deg!
partyoffive Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #17 Skrevet 27. februar 2009 Hey - er du her fremdeles? Hores ut som du har en fin interior stil da. Liker også mix & match. Vi solgte unna alle mobler for vi flyttet så alt vi eier nå har vi kjopt de siste 1 1/2 året, så - mangler en del enda. Så langt er det en del Ikea, ja - siden F jobber der. også noe gammelt i arv osv. Ellers liker jeg litt av den scandinaviske stilen også. Er en minimalist av hjerte, men noen ganger blir det litt for 'nakent' for meg her. Liker mere fam. bileder osv vi da. Tror det blir eik på V m/gutte detaljer fra ......IKEA!! ha-ha. Din C hores ut som min I, og din V hores ut som min S. Så uhoflig av deg og drive og snakke om champagne og margaritas (mine 2 yndlings drinker, utenom vin da..he-he), når alt vi har i huset i kveld er 'a classic ass' som F sier, he-he. Må på polet i morgen. Så pes og få vin i hus her i Norge. Herregud, vi er vant til og kjpe en flaske el 2 av gangen vi. på Publix...$4.99 fpr en Yellow Tail Chardonney...sukk! Her er det så langt unna, og ikke så lange åpningstider.
partyoffive Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #18 Skrevet 27. februar 2009 Men du, Cadburry's har de jo både på Publix og Target da. F & jeg kjopte alltid Cadburry på Publix, for ingen av oss likte am. sjokolade. Herseys er til og spy av! I Ved påsketider fikk de posene m/cadburry eggs på target. Jeg hamstret og hadde til langt ut på sommeren, he-he! I Irland har de også mye Cadburry's. Veldig god!
Mor&barn Skrevet 27. februar 2009 #19 Skrevet 27. februar 2009 Ikke for å klage på noen måte, men ser dere roper på hverandre titt og ofte. Vurdert msn?
partyoffive Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #20 Skrevet 27. februar 2009 Kan du forklare meg på hvilken måte dette har noe som helst innvirkning på deg? Det er 100 vis av innlegg her hver dag hvor folk roper på hverandre, bare unngå de. Utrolig hva man skal bry seg med og uttale seg om.
Norwegian by injection Skrevet 27. februar 2009 #21 Skrevet 27. februar 2009 Ha ha ha ha....mye folk irriterer seg over! Synes dette er bedre enn MSN siden vi kan "pick up where we left off" ....
Mor&barn Skrevet 27. februar 2009 #22 Skrevet 27. februar 2009 Sorry - var ikke sånn det var ment Har ikke lest hva dere skriver, men tenkte kanskje dere hadde blitt kjent her og ikke "turte" å ta det videre. Ikke meningen å blande meg
partyoffive Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #23 Skrevet 27. februar 2009 Helt enig! Også kan man samtidig svare på andre innlegg, legge inn andre innlegg....Why do you care, is my question?
Norwegian by injection Skrevet 27. februar 2009 #24 Skrevet 27. februar 2009 Nei da, Klumpen, takk for tipset....vi tok det litt feil da kanskje! He he!
partyoffive Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #25 Skrevet 27. februar 2009 Nei, ikke tilfelle. Men, takk for dytten;) he-he. Nei, ingen av oss som er videre sjenerte, nei. Vi mottes her, men for snart 3 år siden. Har også kontakt via email. Men, veldig greit og diskutere m/hverandre + alle andre her inne. og det ikke hver enste dag heller. All good:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå