Gå til innhold

Positiv shopping opplevelse:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mellomste datter har altid hatet å shoppe klær,da hun er litt kraftigere enn gjennomsnittet.

Altid mått kjøpe bukser med ekstra vidde,for de vanlige modellene er veldig smale.

Så nå da klesskapet nesten var tomt,måtte vi ut å handle klær...Datteren min var lite motivert da vi reiste,for ingen av "mote" buksene hun vil ha passer henne...

Men på cubus hadde de fått inn flere typer bukser,som ikke var helt pin trange,og med god strech i.

Og smilet til min datter var ubetalelig da hun smatt rett inn i disse buksene....uten ekstra vidde i livet,og i rett størelse...Passet perfekt i benlengden;))

Takk,takk,takk.til cubus som gjorde shoppingen til min datter til en gledens dag,og hun kunne på veeeldig lenge føle seg som en helt vanlig 10-åring!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en deilig opplevelsedet måtte være. Ikke noe gøy å se at hun blir lei seg når hun ikke passer deklærne hun vil ha.. Jg vet akkurat hvordan hun har det. Jg har å alltid vært litt større enn alle andre. Å hater å shoppe. Buksene mine blir såinnmari langehvis de skal passe i livet...

Skrevet

Så bra for henne!!

Ære være butikker som tar inn ulike fasonger på klær :o)

Skrevet

Jeg har klagd utallige ganger til klesbutikkene om disse barnestørelsene.Min datter vil også ha olabukser som er kule og fine,ikke ha en type kjedelig bukse med ekstra vidde.

Jeg har vært så lei meg på hennes vegne,vi gjør jo vårt for å oppmuntre henne og gi henne god selvfølelse.At hun skal være fornøyd med seg selv akkurat som hun er.

Og da er det et stort problem at kleskjedene bare har smale modelle på sine klær.

Men kanskje de har fått mange klager,og endelig forstått at ikke alle barn er a4.

Uansett vi er kjempe fornøyd,og hun fikk kjøpt seg mange bukser;))

Skrevet

Jaggumeg hadde vi enda en flott opplevelse;)

Jenta mi skal på karneval i dag så vi skulle se om vi fant kostyme.

Erfaringsmessig er alle disse prinsessekjolene veldig trange,har hatt veldig problemer å finne en som passer.

Men så gikk vi på brio lekebutikk,de hadde satt litt fokus på dette og funnet en levrandør som har todelte "prinsessekjoler".Det var strikk i livet på skjørtet og overdelen var veldig strechi....

Så nå har jeg sendt avgårde verdens nydligste prinsesse på karneval;))

Skrevet

så heldig hun er som har en så forståelsesfull og fin mamma som deg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...