Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #1 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei. Noen som vet når svangerskapspengene blir utbetalt? Venter og venter på penger,,,men ingen til kommer. Ringer nav hver dag ut å få noe konkret svar. Spør derfor her om det er noen som får svangerskapspenger om dere vet når di utbetales. Håper på svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fomle somle Skrevet 27. februar 2009 #2 Del Skrevet 27. februar 2009 svangerskapspenger blir utbetalt den 25 hver måned:) har du ikke fått de denne måneden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninsoer Skrevet 27. februar 2009 #3 Del Skrevet 27. februar 2009 er svangerskapspenger ikke d samme som foreldrepenger? i så fall så får vi de jo ikke utbetalt før vi går ut i permisjon.. men d er i slutten av hver mnd de bi betalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1blir2 Skrevet 27. februar 2009 #4 Del Skrevet 27. februar 2009 Svangerskapspenger er det en får når arbeidsgver ikke kan tillrettelegge arbeid. dette får vi slik at vi ikke trenger å bli sykemeldt. Jeg får mine utbetalt også rundt den 25 hver mnd. Men det er bare å stå på å mase på NAV for å få litt fortgang om du ikke har fått penger enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 27. februar 2009 #5 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei;) Jeg har en relativt nyutdannet fastlege og hun har sykmeldt meg fra håndballspilling, da jeg jo ikke kan kaste håndball i min tilstand. Skulle jeg heller hatt svangerskapspenger? I tilfelle hvordan ordner jeg dette istedenfor? Hadde vær en fordel for meg å ikke vært sykmeld lenger, da jeg ble operert våren 2008 og i april har jeg derfor vært sykmeld sammenhengende i 1 år og mister da retten på sykepenger. Men er jo egentlig ikke syk/skadet lenger, "bare" gravid. Håper noen vet noe mer om dette enn meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne christina Skrevet 27. februar 2009 #6 Del Skrevet 27. februar 2009 Venter også på disse svangerskapspengene :S i brevet om godkjenning skulle jeg fått penger på siste virkedagen i måneden.. Æsj de er så treige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fomle somle Skrevet 28. februar 2009 #7 Del Skrevet 28. februar 2009 man må ha vært i jobb i de siste 6mnd for å ha krav på svangerskappenger! om dere ikke har fått de enda, må dere bare fortsette å ringe nav hver dag å mase, klag på at dere har husleie osv.. funker! i verste fall dra nedover:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mone snart3barnsmor Skrevet 4. mars 2009 #8 Del Skrevet 4. mars 2009 ja da kan du søke om svangpenger blondie..... ikke noen vits å gå sykemeldt når man ikke er syk.... jeg jobber på båt, å de ønsker ikke ha gravide ombord, så da sender dem av båten med papirer om at det ikke går med tilrettelegging... å vips så har jeg svangerskapspenger, har hatt det siden uke 12 jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne christina Skrevet 17. mars 2009 #9 Del Skrevet 17. mars 2009 Så sitter jeg her da,venter på svangerskapspengene skal komme inn,har ringt NAV 6 ganger på 2 uker og fortsatt ingen penger som kommer inn :S kan de være noe mer treige enn dette? Søknaden ble godtatt i begynnelsen av februar,sitter her nå med regninger som ikke blir betalt :S dagens syte innlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå