Gå til innhold

Svangerskapspenger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som vet når svangerskapspengene blir utbetalt? Venter og venter på penger,,,men ingen til kommer. Ringer nav hver dag ut å få noe konkret svar. Spør derfor her om det er noen som får svangerskapspenger om dere vet når di utbetales. Håper på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er svangerskapspenger ikke d samme som foreldrepenger?

 

i så fall så får vi de jo ikke utbetalt før vi går ut i permisjon..

men d er i slutten av hver mnd de bi betalt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svangerskapspenger er det en får når arbeidsgver ikke kan tillrettelegge arbeid. dette får vi slik at vi ikke trenger å bli sykemeldt.

Jeg får mine utbetalt også rundt den 25 hver mnd.

 

Men det er bare å stå på å mase på NAV for å få litt fortgang om du ikke har fått penger enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;)

Jeg har en relativt nyutdannet fastlege og hun har sykmeldt meg fra håndballspilling, da jeg jo ikke kan kaste håndball i min tilstand. Skulle jeg heller hatt svangerskapspenger? I tilfelle hvordan ordner jeg dette istedenfor? Hadde vær en fordel for meg å ikke vært sykmeld lenger, da jeg ble operert våren 2008 og i april har jeg derfor vært sykmeld sammenhengende i 1 år og mister da retten på sykepenger. Men er jo egentlig ikke syk/skadet lenger, "bare" gravid. Håper noen vet noe mer om dette enn meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også på disse svangerskapspengene :S

i brevet om godkjenning skulle jeg fått penger på siste virkedagen i måneden.. Æsj de er så treige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

man må ha vært i jobb i de siste 6mnd for å ha krav på svangerskappenger!

 

om dere ikke har fått de enda, må dere bare fortsette å ringe nav hver dag å mase, klag på at dere har husleie osv.. funker!

i verste fall dra nedover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da kan du søke om svangpenger blondie..... ikke noen vits å gå sykemeldt når man ikke er syk.... jeg jobber på båt, å de ønsker ikke ha gravide ombord, så da sender dem av båten med papirer om at det ikke går med tilrettelegging... å vips så har jeg svangerskapspenger, har hatt det siden uke 12 jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så sitter jeg her da,venter på svangerskapspengene skal komme inn,har ringt NAV 6 ganger på 2 uker og fortsatt ingen penger som kommer inn :S kan de være noe mer treige enn dette? Søknaden ble godtatt i begynnelsen av februar,sitter her nå med regninger som ikke blir betalt :S dagens syte innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...