Gå til innhold

Svangerskapspenger?

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som vet når svangerskapspengene blir utbetalt? Venter og venter på penger,,,men ingen til kommer. Ringer nav hver dag ut å få noe konkret svar. Spør derfor her om det er noen som får svangerskapspenger om dere vet når di utbetales. Håper på svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139718174-svangerskapspenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svangerskapspenger er det en får når arbeidsgver ikke kan tillrettelegge arbeid. dette får vi slik at vi ikke trenger å bli sykemeldt.

Jeg får mine utbetalt også rundt den 25 hver mnd.

Men det er bare å stå på å mase på NAV for å få litt fortgang om du ikke har fått penger enda.

Hei;)

Jeg har en relativt nyutdannet fastlege og hun har sykmeldt meg fra håndballspilling, da jeg jo ikke kan kaste håndball i min tilstand. Skulle jeg heller hatt svangerskapspenger? I tilfelle hvordan ordner jeg dette istedenfor? Hadde vær en fordel for meg å ikke vært sykmeld lenger, da jeg ble operert våren 2008 og i april har jeg derfor vært sykmeld sammenhengende i 1 år og mister da retten på sykepenger. Men er jo egentlig ikke syk/skadet lenger, "bare" gravid. Håper noen vet noe mer om dette enn meg;)

Annonse

ja da kan du søke om svangpenger blondie..... ikke noen vits å gå sykemeldt når man ikke er syk.... jeg jobber på båt, å de ønsker ikke ha gravide ombord, så da sender dem av båten med papirer om at det ikke går med tilrettelegging... å vips så har jeg svangerskapspenger, har hatt det siden uke 12 jeg...

• 2 uker senere...

Så sitter jeg her da,venter på svangerskapspengene skal komme inn,har ringt NAV 6 ganger på 2 uker og fortsatt ingen penger som kommer inn :S kan de være noe mer treige enn dette? Søknaden ble godtatt i begynnelsen av februar,sitter her nå med regninger som ikke blir betalt :S dagens syte innlegg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...