Gå til innhold

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært på ultralyd igjen ! 6+6 / 7+0 ca sier de, den lille var 6,5 mm og alt så strålende ut ! Sambo var med og vi er så glade !! Dette var stas :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får si som fastlegen min da jeg var på første kontroll (har vært innom henne i andre ærender et par ganger siden jeg testet positivt, og hun har sett hvor mange hcg-prøver jeg tok): "Såh, begynner du å vurdere å tro på at det gjerne blir barn av slikt nå da?"

Grattis!

Skrevet

Så bra!! Da er det på tide å senke skuldrene, dra på tur og nyt helgen sammen med gubben!

:-)

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Så flott at dere fikk enda en bekreftelse....da blir vel skuldrene senket før weekendturen?? :)

KJEMPEklem!!!!!

Skrevet

gratulerer så masse, det var fint å høre at alt står bra til med spiren din:)

Skrevet

Tuuusen takk jenter ! Ja den så heeelt perfekt ut ! Hadde vokst fint og alt var bra, det beste er at de sa jeg kunne komme når jeg ønsket tilbake og se at alt var fint, dersom jeg bekymrer meg noe. Ikke for at jeg gjør det nå, de garanterte meg at dette er en helt vanlig og fin graviditet, og at jeg stiller helt likt som alle andre nå !

Kose dere masse i helgen jenter ! Så snakkes vi igjen, eller "skrives" :P

Skrevet

Åååååååå - gratulerer - det er så utrolig fint og godt å få en skikkelig bekreftelse!!! Nå må du senke skuldrene og bare kose deg i helgen og på turen!!!

Dette fortjente du!!!

Masse klemmer fra

Skrevet

Gratulerer Mikadimoo!!!

Dette var kjekt å høre! Endelig kan du slappe av og kose deg med tanken:

-dette går BRA!!! =) =) =)

Ha en strålende helg! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...