EnJente_m_2Jenter Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Da har jeg vært på ultralyd igjen ! 6+6 / 7+0 ca sier de, den lille var 6,5 mm og alt så strålende ut ! Sambo var med og vi er så glade !! Dette var stas
snuffe Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Får si som fastlegen min da jeg var på første kontroll (har vært innom henne i andre ærender et par ganger siden jeg testet positivt, og hun har sett hvor mange hcg-prøver jeg tok): "Såh, begynner du å vurdere å tro på at det gjerne blir barn av slikt nå da?" Grattis!
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Så bra!! Da er det på tide å senke skuldrene, dra på tur og nyt helgen sammen med gubben! :-)
♥Axinija♥ Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Så flott at dere fikk enda en bekreftelse....da blir vel skuldrene senket før weekendturen?? KJEMPEklem!!!!!
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 gratulerer så masse, det var fint å høre at alt står bra til med spiren din:)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2009 Tuuusen takk jenter ! Ja den så heeelt perfekt ut ! Hadde vokst fint og alt var bra, det beste er at de sa jeg kunne komme når jeg ønsket tilbake og se at alt var fint, dersom jeg bekymrer meg noe. Ikke for at jeg gjør det nå, de garanterte meg at dette er en helt vanlig og fin graviditet, og at jeg stiller helt likt som alle andre nå ! Kose dere masse i helgen jenter ! Så snakkes vi igjen, eller "skrives"
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 Åååååååå - gratulerer - det er så utrolig fint og godt å få en skikkelig bekreftelse!!! Nå må du senke skuldrene og bare kose deg i helgen og på turen!!! Dette fortjente du!!! Masse klemmer fra
Gjest Tipsie Skrevet 27. februar 2009 #9 Skrevet 27. februar 2009 Gratulerer Mikadimoo!!! Dette var kjekt å høre! Endelig kan du slappe av og kose deg med tanken: -dette går BRA!!! =) =) =) Ha en strålende helg! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå