Mor Frøya Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Uff, jeg er så nervøs, og har sovet kjempedårlig i natt... Oppdaget nemlig blodflekker trusa i går kveld. Det var rødt, friskt blod. Etterpå har det ikke kommet mer friskt blod, men mer brun utflod hver gang jeg er på do. Har ikke hatt smerter. Skal til første svangerskapskontroll i dag kl. 12.15 og gledet meg egentlig, men nå er jeg kjempenervøs. Tenk om jeg har mistet, eller kommer til å gjøre det... Er det noen som har hatt en slk blødning? Jeg håper å få ultralyd for å se hvordan det står til. Er det vanlig at man får det, eller... Dette er helt nytt for meg, hadde ingen blødning med førstemann, så jeg er takknemmelg for deres innspill... Jeg er forresten 7 uker på vei, begynner på 8. uke i dag.
Mor Frøya Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. februar 2009 Beklager! Trodde ikke innlegget ble registrert, så det ble lagt ut to ganger...
Idun<3tosmå<3 Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Det er helt normalt å ha blødninger i 1. trimester. Så du har nok ingen grunn til å bekymre deg. Og jeg tror ikke dette er en god nok grunn til å få ultralyd, da det som sagt er helt normalt. Alle slimhinnene blir lettblødende når man er gravid, Slimhinnene i munnen og slimhinnene ved livmora. Ekstra mye blod blir ledet ned til livmoren nå når alle organene nå skal dannes, og da skal det ikke mye til for at en lettblødende livmorhals blør litt! Så prøv å ikke bekymre deg, tor rnok også legen din kommer til å si det samme! Prøv å kos deg! Nå har du kommet så langt at sjansen for at noe skal skje er svært liten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå