Gå til innhold

Er dette maserier ? eller rier eller... no anna ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin til mandag...

Har i går kveld, i natt og i dag hatt så sinnsykt vonde tak... De sitter liksom nederst i magen mens resten av magen er stram.. er sånn at jeg må puste meg igjennom de.. skikkelig vondt asså! Men det er lang tid mellom de...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo høres ut som rier da! men er de regelemessige? jeg hadde tatt tiden på hvor lenge takene varer og hvor lang tid det er mellom.

også kjent litt etter om de blir vondere og vondere.

kan jo ringe føden hvis det ikke gir seg.

håper det er din tur nå =)

Masse lykke til!!

Skrevet

De varer ca.30sek... åsså er det lang tid i mellom alt fra 20 min til 45min.. Så de er jo ikke tette...

Skrevet

jeg er ikke proff jeg altså, men jeg mener at riene skal vare i 1 minutt. men det kan jo absolut høres ut som en start da. jeg hadde bare fortsatt med å ta tiden og ringe føden hvis takene kommer opp i 1 minutt og kommer tettere!!

*krysser fingrene for deg*

=)

Skrevet

Tok tiden på den derre siden hvor man kan telle riene.. Den varte 1min og 3sek... fikk en ny en nå... da var det 10min og 57sek siden siste.. og den varte også 1min 3sek... hjelp... Får sitte litt til jeg da.. og telle... Trodde ikk de var så tette.. tiden går jo så sent om dagene...

Men... jeg blør ikke, ingen propp eller tegn til vann eller noe sånt da...

Skrevet

ååhh!! noe så spennende! =D

da er det sikkert noe på gang hos deg! har du snakket med sykehuset?

når sønnen min ble født så startet alt med rier, ikke noe blod, eller vannavgang. slimproppen kan jo ha gått uten at du merket det!

Kjenner at jeg gleder meg skikkelig til det starter for meg også nå!

Tenk at nå er det kanskje bare timer til du har gullet ditt i armene!

HERLIG!! =)

Skrevet

wææ! Men.. det er så typisk meg å bruke så lang tid på det.. sist ble jeg satt i gang og da holdt jeg på i 12timer... huff... Så er vel typisk at det stopper opp litt .. at det ikke skjer noe i dag.. Har ikek snakket med sykehuset... venter litt til jeg :) Men jeg gleder meg sååå til å få henne i armene mine nå! Skikkelig spennende dette asså :)

Når har du termin da ?

Skrevet

hvordan går det med deg? skjedd noe mer? nå er jeg skikkelig spent altså =)

jeg har termin 6. mars så jeg kunne godt tenkt meg å kjenne litt til disse etterlengtede vondtene snart jeg også!

Gleder meg til å høre fra deg! håper virkelig det er din tur og at du får se, holde og kose med jenta di nå!!

Skrevet

hei...

er her enda... fortsatt med riene...ingen forandring :( blir vel som sist... å gå med dette i noen dager... uten søvn ---blæ---

får kryssefingrene..hehe

Skrevet

Heihei! Er du her enda eller? Fulgte med på tråden din og har akkurat havnet i samme situasjon som deg...er førstegangs så dette er spennende! Hva heter den siden der du sjekket tiden mellom riene?

Skrevet

Hvordan går det i dag? Nå er jeg spent på om du har dratt på sykehuset i natt!

*håper håper* =)

molin:

vet ikke om hun brukte denne, men det er ihvertfall en rieteller

http://www.contractionmaster.com/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...