mamamia Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Hei alle dere gravide. Jeg er på rugedag 10i ivf. Skal teste med blodprøve neste torsdag. Fikk voldsomme menssmerter i går, i natt og litt i dag. Jeg kan ikke huske at jeg har hatt så inderlige såpass lenge før forventet mens. Jeg har ellers ingen symptomer på graviditet heller, men lurer egentlig på om noen av dere fikk mer menssmerter enn vanlig før dere fant ut at dere var gravide i stedet. Har to barn fra før og kan ikke huske at jeg fikk menssmerter da. Har noen av dere opplevd at dere ikke har hatt og hatt i forskjellige svangerskap. Blir tussete av dette. Håper noen av dere har tid til å svare meg med egne erfaringer.
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har hatt veldige menssmerter de siste 14 dagene, og skal være ca 6 uker på vei. Har ett barn fra før, og kan heller ikke huske jeg hadde det sånn forrige gang. Forrige gang hadde jeg dessuten ekstrem svangerskapskvalme, mange kviser og fikk fantastisk svære pupper, men denne gangen er det ikke annet enn et par ømme pupper og en haug med positive tester som forteller meg at jeg er gravid, så det er en radikal forskjell...
snuffe Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Ikke mer enn vanlig, men jeg har ganske ekstreme menssmerter sånn generelt. Hadde vondt stort sett konstant fra uttak til lenge etter jeg testet positivt, og har fortsatt en del magesmerter (er i uke ti nå).
lene86k Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Eg også sitter egentlig bare med mens murringer og små stikkninger i magen (grunnet ekstremt mye luft) og ømme pupper. Er 1.gangs og trodde liksom man skulle merke mer. Føler ikke at eg gravid og eg er 6+4...
Gjest eelis Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Jeg er gravid (seks eller syv uker, legen min var usikker), og jeg har SINNSYKE menssmerter! Jeg har hatt det i fem dager nå, og da jeg spurte legen min om det var normalt, sa hun som så at når kvinner kommer til dem med magesmerter spør de med en gang om hun er gravid. Jeg har vært gravid to ganger før, og dette er første gangen for meg også :-)
Har to herlige gutter! Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 samme her og var ikke sånn med første mann, godt andre har det slik for jeg kjenner mye magevondt og ikke andre symptomer men lykke til alle sammen kanskje dette er et annet kjønn?+
mamamia Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2009 Åh, tusen takk alle for svar. Jeg ble veldig mye roligere nå kjenner jeg, når flere av dere har/kjenner på det samme og også flere ikke har hatt det slik i tidligere savngerskap. Menssmertene ga seg i går ettermiddag og har ikke medlt seg siden. I dag har jeg hatt litt strekking i sidene og i magen, så jeg håper at det er full fart i livmor som skjer og ikke forberedelser til den grusomme mensen, som absolutt ikke er velkommen denne mnd. Takk igjen og fortsatt lykke til og kos fremover til dere heldige gravide her inne.
nr 2 i oktober? Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 har også vært plaget med en del menssmerter, men nu har d gått over (uke 8 i morgen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå