Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk du barn igjen etter førstemann, og så videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos oss blir det nesten 3 år imellom. Men det blir nok lenge før en evt nummer 3...

Skrevet

Her er det 22 mnd mellom første og andre også ventet vi 4 år så kom minsten:o)

Synes alderforskjellen er her er helt passe:o)

Skrevet

Fikk nr to etter 10 mnd....men grunnen var at vi mistet vår førstefødte når hun var 1 mnd :( Nr tre kom 2 år og 2 uker etter nr to da:)

Skrevet

Så forferdelig trist og urettferdig *Athena* - klem

Vi får akkurat 4 år mellom våre, Hadde egentlig planlagt 3 år, men valgte å vente da vi synes vi hadde mer enn nok å hengefingrene i....

Skrevet

Her er det 2,5 år mellom nummer en og to,

3,5 år mellom nummer to og tre, og

20 mnd mellom nummer tre og fire.

Skrevet

16 måneder =0) skulle gjerne hatt en til nå som minsten blir 16 måneder =0) men den gang ei. Men vil ha en til snaaaaart =0)

Skrevet

2 år og 10 mnd melloom mine 2. Super aldersforskjell det! =)

Skrevet

Akkuratt 2år mellom mine. Synest det er passe!:) Men en evt nr 3 kommer nok ikke før om 3-4år..;)

Skrevet

Har 4 barn på henholdsvis 11, 9, 3år og 5 mnd. Perfekt:-)

Skrevet

Har 7 år mellom dem.fikk første når jeg nettopp hadde blitt 19.både meg og barnefar holdt på med utdannelse da.så vi ville vente noen år med nr 2.men vi prøvde i tre år før vi fikk sistemann.

Skrevet

Blir 15-16 måneder mellom her når jenta kommer i juni.

Skrevet

2 år og 3 måneder mellom nr.1 og nr.2, og det vil bli ca 2 år og 9,5 måneder mellom nr 2. og nr. 3.

Tviler på at det blir en nummer fire :-)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Er akkurat 2år (så og si på dagen) mellom mine:) er så glad for liten aldersforskjell:)leker seg så fint sammen!

Skrevet

1. jente er 11 år

2. jente er 14 mnd

3. jente ufødt, termin om 13 dager

Samme far ;O)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Det blir 21 mnd mellom mine. Blir spennende...

Skrevet

vi har 2 år og 1 dag..;) veldig grei aldersforskjell syns vi. men det eneste er at det er litt slit nå for dagen når vi alle er syke. men det ville det nok vært uansett alder på ungene...

tror alle som har barn er fornøyd med aldersforskjellen jeg.....

om vi får nr 3 engang så blir det leeeeenge til. hehe.. orker ikke en baby til med det første. er fornøyd med de to vi har foreløbig. minste er 9 mnd no

Skrevet

13mnd. mellom nr.1 og nr.2

6.5år mellom nr.2 og nr.3

samme pappa.

Skrevet

6, 5 år. Jenta har akkurat blitt 9 og gutten er 2,5 år.

Vi har lyst på en til, men det blir ikke før jeg er ferdig med studiene (2-3 år)

Skrevet

har en på snart tre og en på snart 5,5 (2,5 år mellom dem). er egentlig klar for neste men venter nok et år el to tilpga andre ting.

Skrevet

Det er 2 år og 6 veker mellom våre. No er dei 16 mnd og snart 3 1/2 år og det er til tider slitsomt. Vil ha ein til, men då skal det vere større aldersforskjell, helst 3-4 år.

Skrevet

1 1/2 mellom nr.1 og nr.2

3 1/2 mellom nr.2 og nr.3

Skrevet

Det er 9.5 år mellom 1 og 2. Vi planlegger 3 år mellom 2 og 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...