bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 de står alltid på senteret her og huker deg inn.ikke tar de et nei for et nei heller. det skjer hver eneste gang jeg er der. men hun damen i går tok kaken. spør om jeg trener. jeg peker på kulen på magen og sier: nei ikke akkurat nå. det var jo ikke unnskyldning for å ikke trene. og så sier hun at man skal ta masse sit-ups når man er gravid. hallo? sit-ups? jeg er nå i uke 35. magemusklene mine virker IKKE. når jeg stresser med å reise meg fra sofaen,hvordan skal jeg da klare det? og så sier jeg at jeg sliter med vonde kynnere. og at de kommer bare jeg går en liten tur. så sier hun at kynnere er ikke farlig. kan trene fordi om. jeg har ihvertfall lært at når man får vonde kynnere, skal man stoppe opp. og hvor mye får jeg trent om jeg må stoppe opp hvert 3 min? jeg trodde at personlige trenere visste hva de snakket om. og at man kunne føle seg trygg når man trener med de. men nå ble jeg jo faktisk litt skeptisk.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Høres ikke ut som en som har så veldig peiling nei... Ta masse situps når man er gravid? Jeg fikk beskjed på sats om IKKE å gjøre det, de kunne bli skjeve etter sv.skapet fordi de er delte når man er gravid... Og kynnere og trening passer ikke så bra sammen...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2009 akkurat. og hun her hadde t.om vært gravid selv.
tante grusom master of law Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Ring til elixia å si fra. Hun kan jo skade folk hvis hun får fortsette.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2009 neste gang de står der, hvis det er en annen. skal jeg si at nei, jeg tør ikke å trene hos dere. ble litt skremt av hvor lite kunnskaper enkelte har. og så skal jeg fortelle om denne episoden. he he
celodi Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Høres ikke ut som en persolig trener. Jobber på sats selv jeg.
tante grusom master of law Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Celodi...Hvilken sats? Jeg jobber på sats storo!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2009 nei altså om hun var personlig trener det vet jeg ikke. men det er ihvertfall en som jobber der. sambo trener der, og de fleste av de som pleier å stå der kjenner han igjen når han kommer. så de har jo tydeligvis en del med de som trener der å gjøre
tante grusom master of law Skrevet 27. februar 2009 #10 Skrevet 27. februar 2009 Aha, litt langt unna:)
Kamomille Skrevet 27. februar 2009 #11 Skrevet 27. februar 2009 Tja, kanskje litt i drøyeste laget å huke deg inn når du er høygravid da:) Men ellers er det jo ingenting i veien for å trene når man er gavid. Det er heller ingenting i veien for å trene de skrå magemusklene i svangerskapet. Kynnere i seg selv er heller ikke farlig - kan fint trene selv om du har kynnere. Blir de ekstra vonde skal du selvsagt senke tempoet da:) jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du er så retten. Det er jo bare å la være å starte samtalen med de i det heletatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå