Alvepia *happy mum* Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Da får jeg kanskje vite om det har overlevd opptiningen av det siste egget vi har :S Gruer meg, har sovet dårlig i natt, vridd meg å vært enormt kvalm.... : ( Akkurat nå sitter jeg på jobb(praksis). Det er stille og rolig her, så tiden går sakte..... Jeg gir dere nærmere beskjed.. Klem.
lillebie på`n igjen Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 nervepirrende- håper det går bra )
Søskenhåp adopterer Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Huff for en påkjenning..... Er dette helt siste sjanse?
Alvepia *happy mum* Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har pratet med dem............................................ å egget så KJEMPE BRA UT det va blitt en cystoblast ( usikker på koss det skrives ) men jeg tror det var det før det ble fyset ned. Så da reiser jeg med flyet 12.25 til Tromsø. Hjemme rundt 6 tiden. *HAPPY*! ! ! ! Nå er det bare å håpe på at det bli værende hos meg i 9 mnd <3
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Hei ♥Dimmalimm savner spiren♥ Nå har jeg fulgt med på sidelinjen her og vært så spent. Husker altfor godt hvor forferdelig det var å vente på å høre hvordan det gikk med eggene våre. Jeg ble skikkelig glad, rørt og lettet på dine vegne nå. Gleder meg til å følge med deg videre, jeg og jenta i magen krysser alt vi har nå:-))) Lykke til med innsetting i dag:-))) God klem fra
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 Lykke til!!!! Dette er nervepirrende gitt :-) Satser på at det er gullegget som ligger i Tromsø og venter på deg!!!! I dag blir du ruger igjen!! Jippiii Klem
maja81!! Skrevet 27. februar 2009 #9 Skrevet 27. februar 2009 ååå, så godt å høre!!! Nå ble jeg innmari glad!!! Lykke til i dag og jeg skal også krysse det jeg har av fingre og tær for at det går bra!!! Hurra!! *klemmer*
Heira☆ Skrevet 27. februar 2009 #10 Skrevet 27. februar 2009 Så bra at egget overlevde opptiningen!! JUHU! Masse lykke til som ruger )
Alvepia *happy mum* Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 27. februar 2009 Endelig hjemme som ruger igjen Som de sa, egget var NYDELIG <3 Det var klar til å feste seg nå, så iløpet av dagen/morgen så vil det nok forhåpentligvis feste seg og bli hos meg i 9 mnd
finetine Skrevet 27. februar 2009 #12 Skrevet 27. februar 2009 Så gode nyheter:o)!! Gratulerer som ruger, spennende 14 dager nå). Lykke til videre
Rose69 Skrevet 27. februar 2009 #13 Skrevet 27. februar 2009 Så flott å høre :-))))))))))) Nå ble jeg glad! Vi følger spent med vettu :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå