Gjest Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Snuppa her er to mnd, Og jeg har lyst på et sjal.. er sleepy wrap ok eller? Egner det seg også når ungen begynner å bli stor, 9-10 mnd ?
miriams Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Har akkurat lest meg gjennom hauger av nettsider om bæresjal, da vi venter ny baby snart. Det virker som om mange mener at elastiske sjal (Sleepywrap etc) blir tyngre å bruke når babyen blir større. Noen bruker de opp til 1 års alder men knyter da "hardere": Jeg har et ved sjal og har bestilt et elastisk (sino). Planen er å bruker det elastiske noen mnd og så gå over til det vevde. Sjekk www.tettinntil.no mye info der
**Marge Simpson** Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har en Sleepy Wrap, og elsker det! Vi har brukt det fra babyen min var helt nyfødt, og bruker det fremdeles- 5 mndr. etter. Mannen min bruker det nesten mer enn meg, og da vi hadde besøk av en tullesjalu 6-årig nevø så ble han puttet i Sleepy Wrap'en. Det gikk helt fint å bære ham også i den! Jeg har inntrykk av at et elastisk sjal fordeler vekten av barnet til større områder av kroppen på bæreren siden det er såpass stramt, men jeg er ingen ekspert. Alle jeg kjenner har blitt veldig imponert over Sleepy Wrap'en, og mange har kjøpt seg det selv. De sender til Norge, og du kan lese mer om det her: http://www.sleepywrap.com/
Mittens ♂♂ Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har også brukt sleepywrap mye, og brukte den veldig i spedbarnstiden. Veldig behagelig! Har hatt det elastiske sjalet hele tiden, men det blir for tungt å bære han i nå (han er snart 11 mnd). Det går an å knyte hardere, men synes det strammer mye, derfor har jeg sluttet å bruke det. Skal prøve å få tak i et annet bæretøy. Men i starten var elastisk kjempebra. Anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå