Maria1979 Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Skulle i går kjøpe denne olja da...jeg gikk inn i en rimelig overfyldt helsekostbutikk og spurte etter det...Dama eller jenta der skjønte ikke hva jeg skulle ha og hva jeg skulle bruke den til...Følte meg litt koko når mannen forklarte......:-)Nei,det hadde de ikke hørt om.Er det er helsekostprodukt eller apotekvare??? og hva koster det??
snuppene 09 og 11 Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Kjøpes på apotek. Pris vet jeg ikke, men tror ikke det er så dyrt.
ninsoer Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 snodigt at de ikke hadde d der.. er apotek og helsekost butikker som selger d.. ha ikke kjøpt d selv så veit ikke ke d kost.
SnekkerPelle Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Selges kun på apotek ja. Var innom flere helsekost,de hadde aldri hørt om det!
treningsberta Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 har dere fått beskjed av noen om å "tøye" med denne oljen? Og hvordan gjør man det? Kanskje jeg burde starte med dette også, selv om jeg hadde termin i går... det er vel aldri for sent. Noen som vet om det faktisk hjelper??
Betty♥prinsen og nurket på vei Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Jeg kjøpte det på apoteket og det kostet ca 70-80 kr:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå