Lykkelig g~g~j Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 jeg skulel gjerne likt å ha et dugelig kamera, ellers har jeg ikke noen spesielle krav! hvordan blir bildene med 2megapiksler?
wollywella Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 med 2 megapixler blir de åkei. Ikke bra, ikke dårlig. Men så spørs det helt på om det er f.eks autofokus på kameraet også! Følger du denne linken, kommer du til prisguiden til Amobil. Der kan du sette diverse krav til mobilen, og den finner ting som passer http://prisguide.amobil.no/cat.php?cat_id=19 Så kan du jo spørre når du finner noen du liker Ligger også mange tester av mobiler inne på amobil.no Lykke til i valget av ny mobil!
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har en LG ku990 tutch tlf med 5 megapixler kamera og er kjempe fornød det blir veldig fine bilder med den, men hvis du går in på www.amobil.com så har de mange brae tester der på alle mobiltlf
Lykkelig g~g~j Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2009 tusen takk! skal inn å sjekke.. (og bestille meg en hehe)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå