mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Hvilke kampanjer har dere i så fall vært med på? Jeg har kun vært med på Iduns utvalgte og Nestlé spiseferdig grøt. Har egentlig lyst på en ny kampanje snart jeg....
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Jeg er. Har vært med på hundemat, glade duft greier, nestle drikki i alle fall. Det er lenge siden jeg har vært med på noe.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2009 Hva betyr Buzzador? Ordet Buzz betyr surrende rykte. Ved hjelp av Buzz marketing, rykte-markedsføring, spres kunnskap om produkter og tjenester, og på denne måten styrkes varemerket hvis produktet eller tjenesten er bra. Den siste delen av ordet Buzzador kommer fra ambassadør. En Buzzador er altså en varemerke-ambassadør. -------------------------------------------------------------------------------- Hva gjør en Buzzador? En Buzzador tar del av informasjon om kampanjer (kommer via e-post) melder seg på på Internett (den første kampanjen kommer vanligvis uten at du må melde deg på) tar imot produktpakker tester selv diskuterer med vennene sine, sprer kunnskap og deler (iblant) ut vareprøver rapporterer på Internett om erfaringene sine fra kampanjen og produktene.
Korse76♥ Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har vært med på drops fra Extra, hundemat, glade duft og fiesta-kampanjer. På tide med noe nytt igjen snart nå ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå