mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 For min del er jeg kjempeglad i å strikke. Slapper aldri så godt av som når jeg får sitte med et strikketøy mellom fingrene Og gjerne en lydbok på øret samtidig
metaMORfose Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Jeg er også veldig glad i håndarbeide. Og for meg selv, aktiviteter alene, så er jeg glad i å sykle og gå på ski, håndarbeid og baking. Er ellers en katastrofe på kjøkkenet. )) Liker også veldig godt å synke ned i badekaret med en lydbok eller deilig musikk. Gjerne litt vin og mannen min oppi også )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Liker håndarbeid, strikking eller brodering. Gjør det mest på jobb nå for tiden. Jobber i boliger hvor det er mye døtid, eller tid som jeg bare sitter i stolen/sofaen hos beboeren og prater med han, og ser på tv, og da er det greit å ha noe mellom fingrene.
Tokatter_USA Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har ikke fritid, unntatt den tiden jeg er med datteren vår, og da går det ikke akkurat an å dyrke hobbier, liksom. Men jeg prøver å snike inn litt eksperimentell matlaging og baking. Det kan kamufleres som "husarbeid", som jeg med lettere samvittighet kan fortelle henne at jeg MÅ gjøre. Jeg tar også tid til hagearbeid, hvis hun er medgjørlig og lar meg gjøre det. Det går bedre for hvert år. Jeg har et strikketøy jeg har holdt på med i snart 15 år. Ikke helt ivrig der, altså. De har barnepass på helsesenteret, så jeg kan ta noen kurs der. Men det kaller jeg ikke fritid, jeg vil påstå at det er absolutt nødvendig for å kunne drive med det jeg gjør til jeg dør. (Som selvstendig næringsdrivende i USA kommer jeg nok aldri til å kunne pensjonere meg...)
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Er glad i håndarbeid, maler og tegner mye. Liker også å gå turer og trene spinning. Har matlaging som hobby, og elsker å stå på kjøkkenet å kose meg. Har mini med på det meste, så vi koser oss sammen
Jojo x3 Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Liker meg i naturen jeg, gå turer på beina eller på ski. Og selvfølgelig har jeg ungene mine med. Liker også veldig godt å lese. Skulle ønske jeg kunne strikke å hekle, men har tusen tommeltotter og ingen tålmodighet til det, desverre....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Liker også veldig godt håndarbeid. Men det går litt opp og ned om jeg holder på med ett eller ikke. Liker også godt å lese. Gå turer. Lange familieturer med litt godt i nistepakken er aller tiders. Ellers er jeg med i en frivillig organisasjon som tar noe av fritida..
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 Leser masse og jeg liker å slappe av, når poden er i seng, med en god film. Tidligere tegnet og malte jeg noe, men ble lei og har ikke gjort det på maaange år. Planer om å bli flink til å trene igjen smått om senn
Distre` Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Fritid hva er det? Etter at jeg begynte som heltidsstudent er fritidsproblemer et ukjent fenomen. Men nå har jeg satt av tid til trening pga at kroppsfasongen har begynt å endre seg (bivirkning av studentlivet). Merker at energilagrene fylles av å være ute i naturen. Håndarbeid har jeg ikke peiling på, men er supermisunnerlig på de som med letthet strikker nydelige plagg til seg selv og barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå