Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Om kvelden når vi legger oss så blir jeg så utrolig pratesjuk, og jeg ligger å prater helt til han sovner. Prater om alt og ingenting. Men i går begynte jeg å snakke om sex og nevnte sånn i forbifarten at kanskje han stanger oppi hodet til jenta vår neste gang vi skal ha sex. Det skulle jeg aldri ha sagt for nå vil han ikke ha sex mer før fødselen! offa meg, må lære meg å holde kjeft:P haha
ninsoer Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 he he.. ja ikke alt som er så bra å fortelle.. men sjansen for at han stanger borti er jo liten da.. da hode ikke ligger framfor hullet.
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 hehe..ja ting dumper ut av oss til tider ... så tenger vi etter kva vi sier etter på
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Haha, vel du får bare si at han må pent nødt til å stille opp.. Sambo er ikke uvillig heldigvis, og må allerede stille "ladningen" sin til disposisjon så ofte jeg orker for å hjelpe på modningen Er bare 34+2, men det skader da ikke å hoppe litt i høyet
Stolt*mamma Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Hjelper sæd på modningen? Har hørt at sæd kan hjelpe å sette i gang fødselen. Men har aldri helt skjønt hvordan sammenhengen er..
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har hørt at det er et eller anna i sæden som setter i gang og at de bruker det samme "stoffet" på sykehus for å sette i gang fødselen. Men det er bare noe jeg har hørt da! Kan hende det var noen som tulla med meg:P
Stolt*mamma Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Kan jo henne at det stemmer:) Har bare hørt at det hjelper å sette i gang fødselen når barnet er klart til å komme:) Må nesten spørre jordmoren om det:P
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2009 Ja, det syns jeg du skal gjøre:) Så må vi få høre hva hu sier.
Froni Skrevet 27. februar 2009 #9 Skrevet 27. februar 2009 Det er bare å ha så mye sex man orker. Når modningen har startet kan faktisk sex (med det forbehold at mannen kommer inni kvinnen) hjelpe på modningen pga at sæden inneholder prostaglandiner som spiller inn..... Dette stoffet brukes også ved sykehusene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå