molly83 Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Var på tidlig UL igår da jeg har hatt en SA i høst og har vært livredd for å miste. På skjermen så vi en liten spire på 1,4 cm ,noe som tilsvarer 8+3 uker. Akkurat like langt som jeg selv hadde regnet ut. Så hjertet slo og det var en utrolig god følelse. Men, vil fortsatt være redd frem til ihvertfall uke 12. Håper så inderlig det går bra denne gangen. Føler meg ihvertfall mye mer gravid nå enn under forrige graviditet for 4 år siden og da jeg aorterte i høst. Uvel, svimmel, sliten,trøtt, hjerteklapp,kaldsvetting etc.. Ellers så så vi at jeg hadde en cyste på 4 cm på eggstokken, men legen sa det ikke var farlig og helt vanlig. Får stole på det da
Linkipinky Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Så flott at alt er bra med spiren din=) Jeg skal på tidlig ultralyd på torsdag. Jeg hadde MA i nov, så da er blir det godt å komme i gang med UL. Er veldig nervøs selv, men må prøve å tenke positivt:) Gynekologen min har også sagt at cyster på eggstokkene er veldig vanlig, og ufarlig. Så det ville jeg ikke bekymret meg for=) Håper du får en fin helg, og at formen din er fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå