Gå til innhold

Litt mindre lei på slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt i flere mnd grunnet mange svangerskapsplager, og har vært sååååå lei, har tenkt at jeg rett og slett ikke holder ut dette svangerskapet. Men nå når det er under 1 mnd igjen er det akkurat som om utålmodigheten blir stadig mindre. Kanskje for at jeg vet at det snart er over?

Noen som har det på samme måte?

Men når det er sagt kan babyen gjerne komme straks for min del, he, he.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært sykemeldt lenge. Ikke vært så lei og synes tiden har gått ganske fort. Men nå føles magen plutselig så svær og tung..så lurer litt på hvordan det blir fremover...er nå 31+0.

Skrevet

Har også blitt VELDIG sliten den siste tiden, er 34+4 idag... men synes det er helt ok å være gravid, og ikke lei. Har en toåring fra før som er svært aktiv. synes det er deilig å bruke tiden på meg selv og lille gutten min så lenge som mulig. Hadde veldig hastverk med å få ut førstemann, men vet nå åssen den første tiden blir med amming, nattevåking osv. med en nyfødt :-D

Skrevet

Det er samme med meg.. har vært utålmodig nesten hele graviditeten og gått rundt med bomull i hodet og vært sååååå lei. ble veldig tidlig sykemeldt 70% jeg også.

Men plutselig når det var fire uker igjen så gikk det ett lys opp her, og jeg tenkte at nå er jo tiden jeg må passe på å bare kose meg og slappe av og nyte å gjøre akkurat som jeg vil helt til den lille kommer :-) så nå har jeg det plutselig ikke så travelt lenger. Selv om jeg håper jeg ikke går over

Lykke til videre. vi er snart i havn og da blir det uansett nok å henge fingrene i, så det er bare å kose seg den tiden som er igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...