Gå til innhold

Erfaring med pulk?

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe pulk, gjerne brukt men dog,

Hvilken pulk har dere og er dere fornøyd?

Jeg har sett en reklame på tv nå i det siste om pulk, men jeg husker ikke hvilken butikk eller pulk det var, og finner ikke det ut på nett, det var om jeg ikke tar feil pulk til ca 2500,-

Synes det høres utrolig ut til å være sannt.

Noen som vet det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at du spør, lurer nemlig litt på dette med pulk jeg også :) Så nå kan vi vente på svar sammen ;)

Skrevet

Nå tester dere hukommelsen min, altså :))) Jeg tror den pulken vi har heter Fjellpulk. Det er en sak som er hvit ( i hvert fall lys) med noe rødt på, og så er det vindskjerm og diverse. Husker ikke om den fulgte med, men det er en sånn pose inni som ligner på en sovepose.

Vi hadde en annen pulk før, men den var både tyngre og dårligere. Vi har alltid vært glad i å gå lange turer, og barna har ikke vært noen hindring for det. Men skal man gå et stykke med barn i pulk er det viktig å finne den rette pulken.

Pulken vår kjøpte vi fra butikk, sportshuset eller g-sport, men jeg vet at flere kjøper slikt brukt. Gjenbruk er bra!

Skrevet

Vi har fjellpulken og er superfornøyd, koster ca 4000 ny på xxl. Pulken til 2500 er sikkert norpulken. Den er ikke like bra mener jeg, men kommer an på str på ungene og hva man skal bruke den til/type turer. Den har ikke veltebøyler, tynnere bunn og er kortere/mindre. Fjellpulken har veltebøyler, noe jeg mener er et must, er lengre (ungene kan vokse med den) og er mer solid bygd.

Noen venner av meg har den nordic cab som ligner mer på en sykkeltralle og som kan brukes til det og er fornøyd med den.

Skrevet

Enig med i det med veltebøyler. Den første vi hadde var det ikke bøyler på, og det ble veldig ustøtt når det var litt ulendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...