1h11h1 Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 gleder meg så masse til å starte prøvingen, vi valgte mai fordi vi vil ha fra å med 2010 forhåpentligvis! tenker på det hele siden å gleder meg så fælt. men når skal man egentlig begynne på folat? hører så masse forskjellig! noen fra buskerud her da?
aloha83 Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Hei! Vi skal starte prøvinga i slutten av april, vi gifter oss da så det blir ingen prøving før det. Jeg sluttet på p-pillene 1. januar og har fått tilbake normal syklus. Var litt redd for det siden jeg har gått på pillen i 9 år, men det var tydeligvis ikke noe problem. Jeg begynte på folat med en gang. Det sies at man skal begynne alt fra 1 til 3 mnd før planlagt prøving, og siden det ikke er farlig så er det jo ingen grunn til å ikke begynne. Hvor i Buskerud er du fra? Jeg bor i Drammen.
meg & mine små Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Hei, veldig lenge til mai ja. Det anbefales å begynne med folat tre mnd før man starter prøvingen. Lykke til. Ser ut til at vi ikke begynner prøvingen før juni og tiden går sååååå saaaaaakte.
1h11h1 Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2009 ja, det er o bra:) har ikke gått på pilla på 1 år jeg fordi jeg ikke tålte den. jeg er fra lier:) det er ikke langt unna, blir spennende å se hvordan det går, hvor gammel er din samboer? gifte dere ja: det er ikke værst
aloha83 Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Da kan vi jo 'følge' hverandre og se hvordan det går! Spennende! Sambo er 33. Hvor gamle er dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå