Gå til innhold

noen som syntes det er litt vel lenge til mai? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

gleder meg så masse til å starte prøvingen, vi valgte mai fordi vi vil ha fra å med 2010 forhåpentligvis! tenker på det hele siden å gleder meg så fælt. men når skal man egentlig begynne på folat? hører så masse forskjellig! noen fra buskerud her da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi skal starte prøvinga i slutten av april, vi gifter oss da så det blir ingen prøving før det. Jeg sluttet på p-pillene 1. januar og har fått tilbake normal syklus. Var litt redd for det siden jeg har gått på pillen i 9 år, men det var tydeligvis ikke noe problem. Jeg begynte på folat med en gang. Det sies at man skal begynne alt fra 1 til 3 mnd før planlagt prøving, og siden det ikke er farlig så er det jo ingen grunn til å ikke begynne. :)

Hvor i Buskerud er du fra? Jeg bor i Drammen. :)

Skrevet

Hei, veldig lenge til mai ja. Det anbefales å begynne med folat tre mnd før man starter prøvingen. Lykke til. Ser ut til at vi ikke begynner prøvingen før juni og tiden går sååååå saaaaaakte.

Skrevet

ja, det er o bra:) har ikke gått på pilla på 1 år jeg fordi jeg ikke tålte den. jeg er fra lier:) det er ikke langt unna, blir spennende å se hvordan det går, hvor gammel er din samboer? gifte dere ja::) det er ikke værst :)

Skrevet

Da kan vi jo 'følge' hverandre og se hvordan det går! Spennende! Sambo er 33. Hvor gamle er dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...