*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Våknet kl 03.00av at jeg var ufattelig dårlig. Skikkelig mage shau. Skikkelig stikking eller drag i ryggen. Jeg svettet og skalv pga alt dette, tok meg en først lunken så varm dusj, og kom meg litt, men fy så dårlig likevell.. Noen andre som har hatt det sånn som dette? Er det noe som kan skje nå på slutten sånn rett før ting skjer eller ?? Jeg har ikke vært syk før i dag/eller i går. Vært fin i formen..
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Har gått noen timer siden du skrev, så hvordan går det med deg nå da? Kan jo være at det er noe på gang.... Mange som opplever at det hele starter med magesjau.
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2009 Gikk å la meg i gjenn å våknet nå.. Men kjenner jeg er ikke helt i form. Har vondt i magen når jeg legger meg på rygg å hvis jeg bøyer meg å sånn, Så vet ikke jeg om det er pga dårlig plass inni der eller.. Sov generelt dårlig i natt. Våknet av at jeg hadde vondt inni magen på sidene og av at jeg var varm og holdt på og koke, og plutselig var jeg kald.. Sitter no her å lurer på om jeg skal orke å spise noe, Eller om jeg skal lavær.. Sikkert lurest å prøve å få i seg noe i tilfelde det skulle skje noe.. Men har ikke noe rier eller noe da men vondt i ryggen har jeg, kan jo kanskje være noe sjulte greier.. ikke vet jeg.. Med de to andre tassene mine har jeg ikke vært klar over at det har vært fødsel før rett før liksom.. Men jeg får vel bare tadet rolig å se om ting plutselig blir bedre eller hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå