Gå til innhold

kan noen gi meg en god klem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig igår kveld ringte bf og skulle ha sønnen vår denne helgen. Sist gang han ville ha sønnen er 5 uker siden!! Vi har ingen fast avtale fordi han lyver og klarer ikke holde avtaler, ikke har jeg fått barnebidrag fra bf på over 1år. +++

Men jeg gruer meg sånn fordi bf skal kjøre i 2 timer hver vei for å besøke faren sin. Bf kjører vanvittig fort, jeg har vært med på denne turen. Han kjører rundt 100km på veier hvor det kan være elg. Jeg er så redd for om han skader sønnen vår siden han kjører så fort og det er snø og kan være is.

Trenger virkerlig en godklem nå:) Og er det noen flere her som jeg kan snakke med som også er redd for å lever ungen for samvær? Jeg kan jo ikke gå sånn rundt hele tiden og grue meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, vet ikke helt hva jeg skal si..

Syns du skal snakke med han og fortelle han farene ved at han kjører såpass fort når han har sønnen deres i bilen.

Man skal alltid kjøre litt saktere når man har barn i bilen mener nå jeg da!

Har ikke samme problemet for deg for her er det 0 samvær med bf :(

Sender deg en stor og god klem :)

Bare å sende meg en pm om du vil snakke litt :)

Skrevet

huff da, høres ut som han ikke tenker på barnets beste (lyver, gidder ikke holde avtaler, lenge mellom hver gang, skuffer barnet, bryr seg ikke om å betale barnebidrag slik at barnet skal få det barnet har rett på osv).

Stakkar deg, du tenker jo på barnets beste så skjønner du er beskymret. Huff, unner hverken deg eller barnet dette..

Gir deg en goood klem:)

Skrevet

Huff, hvis han kjører for fort, kan du ikke si fra til politiet? Sånn ca når han er på veiene der?

Sender en stor klem!

Skrevet

klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem klem

og en klem til :D

Skrevet

Si dere har planer for denne helge. Han kan vel ikke bare komme å kreve samvær når det måtte passe han.

Hadde det vært meg, så hadde jeg nektet bf samvær til vi kom frem til en ordning som han overholder. Barnet skal ikke være til sin far på farens premisser.

Skrevet

God klem til deg :)

Skrevet

tusen takk for masse klemmer. håper jeg ser at det har gått bra på søndag når lillemann kommer hjem.

mange gode mennesker her:)

hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...