FrøkenSprøken Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Han får nå omsider eget rom, og vi tenkte å kjøpe ny seng til ham, men det er jo så vanskelig å finne en! Rommet er veldig lite, så det beste hadde vært en køyeseng uten køye under (loftseng) eller en skuvseng (vokseseng). Et annet alternativ er også å kjøpe en seng med sengeskuff under, slik at vi har to senger å tilby besøkende. Da tar vi jo bare veslegutten i vår seng, så kan de få låne rommet hans. Så langt har jeg prøvd Ikea, skeidar, jysk, møbelringen og bohus. Finnes det noen flere da?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Vikare vokseseng eller Leksvik vokseseng (den har Daniel). Det var de jeg tittet på, for en mnd siden Veldig fornøyd med senga til Daniel iallefall.
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Finn.no, zett.no, fretex, loppis eller i avisen? Om du da absolutt ikke skal ha en helt ny en. Vi fant verdens nydeligste vokseseng i an avisannonse:)
Trollemor og snuppa! Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Vi er kjempefornøyd med Hemnes senga..(IKEA) Den har skuffer under og kan trekkes ut til dobbeltseng, også er den fin å bruke som sofa med et sengeteppe og puter i! ) Ellers er jeg også veldig glad i Juno-senga som jenta vår har brukt til hun var tre og et halvt.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå