LisaColli Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 haha.. for et spm.. men jeg har altså fått 3-4 kviser den siste uka, noe jeg eller sjeldent har. max 1 kvise i mnd liksom..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 kan være ett symptom i noens tilfeller ja:) har så å si ALDRI kviser men denne mnd har haken min sett ut som en pizza med papapapapaprikaaaa hihi;)
LisaColli Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2009 hehe, det er på haka de er alle mine også
Tweak Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 De gangene jeg har vært gravid har jeg fått små kviser på brystkassa før ikm. De klør ikke og er heller ikke vonde... Men det er et bankers tegn med meg i allefall!
LisaColli Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2009 hmm.. eller kanskje det er all sjokoladen jeg har spist som gjør det haha.. *venter i spenning på ikm* )
maipiken Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 å, så rart. jeg har og fått mange små kviser på brystkassa. har aldri hatt det før, men dette var noen dager etter jeg fikk mensen nå da, så er vel en annen grunn til det. Blir så forvirra over disse symptomene.. graviditetsymtpomer er jo akkurat like som menssymptomer og i mitt tilfeller elsymptomer... Jeg har ømme pupper, øm i magen, mer kviser, hodepine, tørst, kvalm, blør fra tannkjøtt, trøtt og sliten i kroppen. Hvis jeg hadde fått mensen 7 februar og fikk positiv el test18 dager etter, hadde jeg trodd jeg var gravid, men så er det el? Så forvirrende
maipiken Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 sku stå hvis jeg ikke hatt fått mensen 7 bebruar og ikke fått el 18 dager etterpå
chr!st!n@ Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 åååå er det flere som har det:) :/ Har fått på brystkassa å ikke vonde da.Har ikke hatt det før så har reagert litt på det. Skal ikke ha tanta før på fredag men begynte å småblø nå idag,men håper jo at det bare er festeblødning da.... Kryssa fingrene....
*nr4isommer* Skrevet 3. mars 2009 #9 Skrevet 3. mars 2009 jeg fikk masse kviser bak ørene med nr 2. har ikm i dag; men er ikke kommet. noen kviser bak ørene i dag også. så får jo håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå