Gå til innhold

er kviser et symptom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha.. for et spm..

men jeg har altså fått 3-4 kviser den siste uka, noe jeg eller sjeldent har. max 1 kvise i mnd liksom.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være ett symptom i noens tilfeller ja:) har så å si ALDRI kviser men denne mnd har haken min sett ut som en pizza med papapapapaprikaaaa hihi;)

Skrevet

hehe, det er på haka de er alle mine også :D

Skrevet

De gangene jeg har vært gravid har jeg fått små kviser på brystkassa før ikm. De klør ikke og er heller ikke vonde... Men det er et bankers tegn med meg i allefall!

Skrevet

hmm.. :)

eller kanskje det er all sjokoladen jeg har spist som gjør det :P

haha.. *venter i spenning på ikm* :))

Skrevet

å, så rart. jeg har og fått mange små kviser på brystkassa. har aldri hatt det før, men dette var noen dager etter jeg fikk mensen nå da, så er vel en annen grunn til det. Blir så forvirra over disse symptomene.. graviditetsymtpomer er jo akkurat like som menssymptomer og i mitt tilfeller elsymptomer... Jeg har ømme pupper, øm i magen, mer kviser, hodepine, tørst, kvalm, blør fra tannkjøtt, trøtt og sliten i kroppen. Hvis jeg hadde fått mensen 7 februar og fikk positiv el test18 dager etter, hadde jeg trodd jeg var gravid, men så er det el? Så forvirrende ;)

Skrevet

sku stå hvis jeg ikke hatt fått mensen 7 bebruar og ikke fått el 18 dager etterpå :)

Skrevet

åååå er det flere som har det:) :/

Har fått på brystkassa å ikke vonde da.Har ikke hatt det før så har reagert litt på det. Skal ikke ha tanta før på fredag men begynte å småblø nå idag,men håper jo at det bare er festeblødning da....:D

Kryssa fingrene....

Skrevet

jeg fikk masse kviser bak ørene med nr 2. har ikm i dag; men er ikke kommet. noen kviser bak ørene i dag også. så får jo håpe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...